StiaNofc Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 hei jeg har en sang som er av type .flv fil å jeg vill ha den sangen på mp3 så tenkte kanskje at det var et program som kunne recorde den sangen? uten å bruke høyttaler osv. så den ikke blir dårlig kvalitet eller no sånnt.. Lenke til kommentar
tommber Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 http://www.google.no/search?hl=no&q=fl...erter&meta=Her finner du en rekke programmer som kan gjøre jobben for deg Lenke til kommentar
fa74b4a4-8b2c Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Vet at programmet dBpoweramp kan konvertere ganske mange forskjellige filformater. Er usikker på om det kan konvertere flv filer, men det er vel vert et forsøk Endret 3. juni 2008 av J0nny Lenke til kommentar
chberge Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Det finnes programmer som lar deg ta opp lyd fra pcen ja (opptaket skjer internt så ingen mikrofon osv trengs). Det beste programmet jeg har prøvd til det er Adobe Audition. Da kan man ta opp alt av lyd på pcen (husk å sett msn på opptatt før du begynner ) Hjalp det innlegget eller? Lenke til kommentar
StiaNofc Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 tusen takk skal prøve det nå heheheh, skal huske det med msn xD Lenke til kommentar
StiaNofc Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 ossen gjør man det a? ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå