Kuuket Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Hei, skal kjøpe helt ny Derbi sykkel(moped), lurer litt på om noen veit hvilken modell som går best uten og gjøre så veldig mye med den. Kommer nok til og sette på full trim etthvert. Mvh Stefa EDIT: bare slett denna, har fått kjøpt meg furia! Endret 11. juni 2008 av PoWerRaZer Lenke til kommentar
nikotin Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 racing eller cross / motard? Lenke til kommentar
Kuuket Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Enten Drd, Sm, X-Race blir det vell. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 tja, uten og gjøre noe går vel de omtrent likt, fikk min 60 på flaten, men det tok et LANGT strekk da Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Kan si fra min 03´modell som jeg kjøpte ny da, at det er gode sykler å kjøre Hadde riktignok en Racing-replica, men har prøvd både cross og SM-varianten på den tiden også Du fikk da med originaldelene som sto på før den blir registrert her, noe som gjorde at du hadde litt over 9hk i stedet for 2,5, og farten blei da cirka 100km/t Delene var forresten et rør mellom motor og svanehals, en dyse og et drev Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå