sogveg Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hei, jeg trenger hjelpt til en ting. I dag satt jeg inn en ny PSU i pcen min, 2 timer senere fikk jeg blåskjerm, og nå vil ikke skjermen vise noe skjermbilde. Jeg har et 8600gtx kort. Noen som vet noe jeg kan gjøre? Er skjermkortet ødelagt? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Skru av maskinen så på igjen. Når bios laster (eller hva den gjør... hehe ) trykker du på F5,F8 eller lignende, til det kommer en svart liste med alternativer, så velger du Sikkerhetsmodus. Når du er i sikkermodus går du på Tilbehør -> Systemverktøy -> Systemgjennoppreting og velger et tidspunkt. Det hjalp for meg når jeg fikk bsod Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 hvordan skal han gjøre det når skjermkortet ikke virker i det hele tatt? =p var det jeg oppfattet av innlegget. Jeg hadde prøvd å resette bios. (sjekk manualen til hovedkortet) Gå over og sjekk at alle koplinger skal være på rett plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå