Hawkins Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hvordan overklokker jeg mitt GeForce 2 mx 400 skjermkort??? Noen som har tips om hvilke instillinger osv. jeg skal bruke Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hvordan overklokker jeg mitt GeForce 2 mx 400 skjermkort???Noen som har tips om hvilke instillinger osv. jeg skal bruke Legger in rivatuner, som du finner på www.guru3d.com Lenke til kommentar
vegge Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Øk først memory med ca. 5MHz om gangen. Kjør hele tiden tester i 3DMark. Når det begynner å komme blinkende prikker/streker under testene, så klokker du ned litt igjen. Gjør det samme med GPU etterpå. Lykke til! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Last ned Powerstrip... Klokk litt og litt, både på GPU og RAM, til du merker at den blir ustabil/får grafikkfeil/låser seg i tester. Men eg tviler på at du skal vente deg så alt for masse though, mx400 er et ganske gammalt og svakt kort etterkvert.. mildt sagt Lenke til kommentar
vegge Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Mitt MSI GeForce2 MX400 kort kjørte en stund på 167/200@195/240. Originalt : 2885 3DMarker Overklokket : 3349 3DMarker Innstillinger : 3465 3DMarker Ja, vi snakker om 3DMark 2001 SE Så jeg vil da si det er noe å hente. Du må gjerne teste ut både RivaTuner og PowerStrip. RivaTuner er i hvert fall helt gratis, i motsetning til PowerStrip som har en irriterende popupmelding hver gang programmet åpnes.. PS. I dag kjører jeg på standard hastigheter. Skjermkortet er moddet og voldtatt og et nytt er forhåpentligvis snart på vei.. Lenke til kommentar
jon_360 Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Fikk mitt Gf2 mx 400 opp i 220195 (corememory) 100% stabilt. Uten noe modding, ny kjøling osv Hvis jeg drar core mer opp kommer det store "sprekker i grafikken" Jeg bruker Rivatuner, men den sier at memory speed'en er 2x195. Noe jeg tviler sterkt på da det kun er SDram Noen som vet noe om dette?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå