Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Mista bilder til objektsamling (3BI)

Anbefalte innlegg

Laptopen min fekk aids for ei tid tilbake slik at eg mista alle bilda eg hadde tatt til objektsamlinga.

Nokon som veit om ei god internettside der det er bilder av forskjellige norske planter?

Hvis nokon har ei objeksamling dei er villig til å laste opp hadde det vert konge.

Er klar over at det er litt juks, men eg skal aldri ha noko meir med bilologi å gjere så det hadde vore kjekt om biologien ikkje øydelegg snittet mitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Laptopen min fekk aids for ei tid tilbake slik at eg mista alle bilda eg hadde tatt til objektsamlinga.

Nokon som veit om ei god internettside der det er bilder av forskjellige norske planter?

Hvis nokon har ei objeksamling dei er villig til å laste opp hadde det vert konge.

Er klar over at det er litt juks, men eg skal aldri ha noko meir med bilologi å gjere så det hadde vore kjekt om biologien ikkje øydelegg snittet mitt.

Til høyre på denne siden kan du velge om du leter etter de latinske eller norske navne. Etter det kommer en god del planter opp, velg plante og vips har du bilder ;)

Edit: ser at det står navn på fotograf noen steder, men de er jo bare å klippe bort nederste delen av bilde :)

Endret av Aurela
Lenke til kommentar
Stryker du ikke hvis dette blir oppdaget. Hadde jeg gjort dette ville det sannsynligvis bli oppdaget, og jeg ville ha bli kastet ut av skolen. Kan du ikke bare sitere bildene dine?

Hvis det er sånn, hva med å si i fra til læreren om hva som har skjedd?

Lenke til kommentar

Hehe... Mistet... Gjorde det samme selv, "mistet" "bildene jeg hadde tatt". Søkte bare på google, og fant endel gode. Pass på å ta mange forskjellige arter, ulike blomstre som gror på ulike steder (Både høy og lavfjell, skog, myr osv. Og alger, tang, tare, osv osv...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...