Gå til innhold

AoC: Kan man kjøpe gamer card og bruke den cd-keyen til å lage en account?

Anbefalte innlegg

jeg har fått låne cden av en kammerat av meg så jeg har innstallert spillet så jeg lurte på om jeg bare kan kjøpe et gamer card også bruke den cd-keyen som er med gamer cardet til å lage en account, eller er det sånn at man må nødt til å kjøpe begge installasjons cd ene får at man kan få en online account? Grunnen til at jeg ikke kjøper med installasjons cd, er at jeg begynner å bli DRIT lei av å lete etter en buttikk som har det på lager :( . Derfor lurer jeg på om dette går.

age of conan hyborian adventures er spillet ja.

Endret av manidress
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, det går ikke :thumbup:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!

Det er ingen plasser som har det inne heller :(

Vet ikke om det funker, men du kan prøve å gå inn på gamersloot.net og laste ned spillet og kjøpe cd-key etterpå.

Endret av elefant med bukser
Lenke til kommentar
Nei, det går ikke :thumbup:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!

Det er ingen plasser som har det inne heller :(

Vet ikke om det funker, men du kan prøve å gå inn på gamersloot.net og laste ned spillet og kjøpe cd-key etterpå.

Men hvis ikke det går, så har jeg kasta bort penger på en cd key da. :(, og uansett så har jeg spillet på pcen. But I need a account!!!!!!! og for at jeg skal få account trenger jeg key!

Lenke til kommentar
gamersloot som nevnt tidligere i tråden

(har ikke testet selv, men regner med det funker hvis de har på lager)

ok, jeg får sjekke det der, eller så venter jeg litt til jeg får den i posten av mpx.

Den kommer ikke på lager på mpx før 6 juni, men jeg får prøve å vente.

Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar

Elkjøp i Namsos er utsolgt, var i Namsos i helgi jeg, måtte på Øyvind Johansen. Off-topic though.

Det som ER viktig er at man holder 13åringer unna dette spillet, prøve å gjøre det til en sanctum of freedom hvor alle som ikke er atten ikke har tilgang og man kan faktisk nyte et bedre community.

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke ha oppfordret flere mindreårige inn i dette spillet enn det jeg allerede har inntrykk av at finnes der inne. *WARNING* Spillet er BØGGA SOM FAEN, hold deg unna ellers begynner det å ryke av PC-en din!

Age of Conan er jo faktisk veldig krevende av maskinvaren din, så etter litt tid vil jo maskinvaren bli utslitt, og dette merkes først på 3DMark -resultatet.

:p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Det er flere plasser i namsos som har dette inne i butikk :) men smarte folk forholdsbestilte.. Selv holder jeg meg unna slike spill, man blir alt for lett hekta.

Liten by, få folk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Som sagt før, gamercard er ikke en egen key som du trenger til å opprette en account. Men du får kjøpt key på flere nettbutikker, men tror mange er utsolgt.

Og, jeg sitter faktis med et logitech X-530 5.1 sourond, så jeg tviler på at du har ganske mye bedre lyd enn meg også!

Tja, ikke helt sikker på hvem som har mest lyd :hmm:

(Hjemme hos Stein: http://www.stein-age.com/img/galleri/2008/2.jpg

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Men du får kjøpt key på flere nettbutikker, men tror mange er utsolgt.
Feil, mener å huske at FunCom har fjernet muligheten for å kjøpe gamecards nettopp grunnet at folk under 18 ikke skal få spilt spillet uten foreldrenes tilatelse. :)
Lenke til kommentar
Feil, mener å huske at FunCom har fjernet muligheten for å kjøpe gamecards nettopp grunnet at folk under 18 ikke skal få spilt spillet uten foreldrenes tilatelse. :)

Hørte du dette nylig? Var mye rykter rundt om funcom skulle ha eller ikke før selve spillet launcha. Har du eventuellt kilde i så fall?

- Byso

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jeg snakker om nøkkelen for å opprette en konto, altså den inni esken med spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Hørte du dette nylig? Var mye rykter rundt om funcom skulle ha eller ikke før selve spillet launcha. Har du eventuellt kilde i så fall?

- Byso

Jeg har dessverre ingen kilder og kan verken bekrefte eller avkrefte det. Eksamen er rett rundt hjørnet så jeg kan ikke gjøre for mye med det :)

Jeg snakker om nøkkelen for å opprette en konto, altså den inni esken med spillet.

Men han whiner stadig om han kan bruke gamecard-koder til å registrere spillet med. Og han mener at verdien av personer går på 3DMark 06-scoren deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...