kornelen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Her er noen bilder av fluer som besøkte hagen. Bildene ble tatt med en påmontert mellomring, så det er egentlig ikke noe ordentlig makro, men det holder foreløpig. Synes bildene ble helt greie, men lurer litt på hva dere synes om dem. Noe som kan forbedres? Nr 1: 1/250, F8 Nr 2: 1/320, F7,1 Nr 3: 1/500, F3.5 Dette ble litt uskarpt, men det skyldes nok den store blenderen. Edit. Litt endringer. Endret 3. juni 2008 av kornelen 1 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg har ikke særlig peiling på makro, men det første bildet synes jeg er ganske bra. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Takker for svar. Noen flere som har en formening om bildene? 1 Lenke til kommentar
wollollo Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg liker det første bildet, foten som stikker fram gir mye liv. Litt synd at foten ikke er helt skarp. Også de andre to er fine, men ikke spesielt spennende. Kanskje litt liten dybdeskarphet, jeg ville gjerne sett mer av insektene. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Helt enig med de andre om det første bildet. Det andre kunne også vært kjempeflott hvis du hadde kommet skikkelig nært og fått et tettere utsnitt. Dette er ikke min sjanger, men det første var brukbart. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Da er det på tide å gå ut for å prøve igjen. 1 Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 marco er ikke min greie.. men likte nr 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå