Mr. Purple Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Duct tape (vevtape heter det visst på norsk) gjør jobben Det var akkurat som å se kassa mi det der... Litt offtopic, meneh alle som er født før... hmm... 90 tallet kanskje vet at det derre der heter MacGyver tape. Og ja, det funker råbra inni kabinettet. MacGyver er best da.....går å nynner på theme sangen ennå Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Nå er ikke jeg noen stor casemodder, men syns at resultatet så spennende ut! Gleder meg til videre tester/artikkler! Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg for min del syns det ser bra ut Samt at jeg ville snudd PSU slik at den trekker luft fra bunnen og ut foran. ja å trekke den varme lufta fra psu inn i systemet?? Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Smaken er som baken antar jeg Ja smaken er som baken....i alle andre sitt tilfelle er den fylt opp til randen med dritt Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Duct tape (vevtape heter det visst på norsk) gjør jobben Det var akkurat som å se kassa mi det der... Litt offtopic, meneh alle som er født før... hmm... 90 tallet kanskje vet at det derre der heter MacGyver tape. Og ja, det funker råbra inni kabinettet. Pøhh, alle som så road racing på 80 tallet vet at det heter KR Tape, alternativt Racing Tape. Kenny Roberts sr. var den som startet med å skrape kneet i asfalten i svingene. For at skinndressen ikke skulle slites ut hvert eneste pass teipet han en halv rull duct tape rundt knærne. Fortsatt er forbruket av duct tape såpass stort, særlig hos amatørene, at jeg ville fylllt opp en PC med en sesongs forbruk av KR Tape. kjært barn mange navn :smile: Lenke til kommentar
corcky Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Duct tape (vevtape heter det visst på norsk) gjør jobben Det var akkurat som å se kassa mi det der... Me kaller det "Aker tape" Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg for min del syns det ser bra ut Samt at jeg ville snudd PSU slik at den trekker luft fra bunnen og ut foran. ja å trekke den varme lufta fra psu inn i systemet?? nope, la 92mm (92mm inn) trekke luft fra bunnen og ut gjennom front (80mm ut). Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Manna teip kalla eg da kaller den teip jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå