entername Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hei Lurer på korleis dei ulike Filmane, miniseriane og seriane til "Ghost In The Shell" konseptet henger saman. Har prøvd og få overblikk ved og google litt rundt men hjalp fint lite, dersom nokon kunne tatt seg 5minutt til og forklare det hadde det vert kjempe kjekt NB:Dersom nokon har eit bedre ord enn samanheng som eg kan bruke i emnefeltet hadde det vert kjekt. Lenke til kommentar
lain Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Start med å se ghost in the shell filmene. Så har du seriene som følger hverandre i en story utenom filmene. Gits.sac, gits.sac.2gig og til slutt gits.sac.sss. Filmene er etter min mening en god innledning til serien, da du lærer endel ting der. Men ellers trenger du ikke se det ene før det andre. Lenke til kommentar
entername Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Takker, da slenger eg filmene med neste dvd bestilling Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Altså du burde ikke se filmene før du har sett den sesongen, pga da vet man på en måe hva som skjer. Teknologien i vær serie forandres og handlingen også, så da blir de jo litt ødelakt kan man vel si.. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå