DoubleF Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hei! Skriver en liten oppsumering her om hva som har skjedd: 1) Itunes fungerer ikke. 2) Jeg får ikke sanger via sharepod eller andre prg.. 3) Jeg sletta alt av sanger via Min Datamaskin. 4) Nå er ipoden helt "ny". 5) Får ikke sanger innpå. Jeg gjorde dette pga. hadde mye tull som jeg ikke hørte på... Dette er veldig slitsomt! Jobba lenge med dette, og ingen ting fungerer. Alt skjedde at jeg lasta ned Ephpod. Det var det som rasserte hele ipoden. Nå får jeg ikke sanger eller noe innpå den. På sharepod får jeg denne feil meldingen: The iPod database could not be read. Please run iTunes with your iPod connected, then re-open SharePod. (Error at 0x3D0) - mhip expected, but mhyp found Men Itunes fungerer ikke! Det kommer en feil melding at ; Itunes har et prb og må avsluttes.... HJELP Lenke til kommentar
chberge Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Trenger litt mer konkret informasjon her. Blant annet: Hvilken iPod modell har du? Har du prøvd å reinnstallere iTunes? Og er problemet ditt at du ikke får noen sanger inn på iPoden? Hvorfor slettet du all musikken i Min Datamaskin? Hvorfor var det relevant å skrive? Lenke til kommentar
DoubleF Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Modell: Ipod Classic 80gb Ja, har prøvd og avinnstalere og på nytt. Det funket ikke. Siden Itunes ikke funket, måtte jeg få tak i et annet prg. Derfor prøvde jeg Ephpod. Jeg slettet all musikken min pga. jeg har mye tull der, siden jeg ikke får tilgang via Itunes.. Eller, rettere sagt; Ephpod slettet det...:S Endret 3. juni 2008 av DjHauN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå