RBW Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Den første dagen av Computex 2008 er historie, her er våre første inntrykk. Les mer Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Aspire Predator var jo lekker Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) så heftig ut det Acer-kabinettet ja... men min egen erfaring med slike kabinetter er at man synes dem er kule den første tida de står hjemme, før man innser hvor stygge de er (greiere med Lian Li, hehe) Endret 3. juni 2008 av hardrock_ram Lenke til kommentar
Løve Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Lyst til å spore opp en MSI Wind? Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ok, et bilde til da. Acer har jo nettopp kommet med sin Aspire Predator, og tro oss når vi sier at den ser om mulig ende heftigere ut i levende live enn på noe bilde vi har sett av den. Og det skal det vel i grunn ikke mye til for å klare. Skal du ha et pent kabinett, kan du heller se på noe av dette. Ellers en grei artikkel. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Lyst til å spore opp en MSI Wind? Jeg skal i alle fall forsøke. Noen andre som har noe spesielt de vil se? De nye grafikkprosessorene fra AMD og Nvidia har jeg lett meg grønn etter allerede... *Grrrrrrr* Lenke til kommentar
aGal Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Noen andre som har noe spesielt de vil se? De nye grafikkprosessorene fra AMD og Nvidia har jeg lett meg grønn etter allerede... *Grrrrrrr* Jeg vil gjerne se noe bilder av Shuttle om de har kommet med noe nytt.. Og alt annent som er smått og lite av PC'r Likte at det er tatt med et bilde av stasjonære EEE typen i artikkelen. Trur det blir en sån på meg om den kommer til landet Lykke til videre med letingen etter AMD og Nvidia og kos deg videre på Computex! Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Aspire Predator var jo lekker pøh, you haven't see nothing yet (fra COMPUTEX) Ta imot Bulldozer!! http://www.gmc.co.kr/ Lenke til kommentar
bonne89 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Gi oss en sammenligning av Asus EEE 1000 og MSI Wind. Og hvis det er mulig, kan du spørre om det er 945GSE chipset i Asus EEE 1000 ? Endret 3. juni 2008 av bonne89 Lenke til kommentar
Løve Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Gi oss en sammenligning av Asus EEE 1000 og MSI Wind. Og hvis det er mulig, kan du spørre om det er 945GSE chipset i Asus EEE 1000 ? Hvis dere tar en slik sammnelikning ville jeg blitt veldig takknemlig om dere hadde vurdert skjermene opp mot hverandre. Jeg har følelsen av at Wind har overtaket på EEE der, men det hadde vært fint om noen kunne bekreftet det. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 og Aspire Predator ser forsatt ut Lenke til kommentar
bonne89 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Gi oss en sammenligning av Asus EEE 1000 og MSI Wind. Og hvis det er mulig, kan du spørre om det er 945GSE chipset i Asus EEE 1000 ? Hvis dere tar en slik sammnelikning ville jeg blitt veldig takknemlig om dere hadde vurdert skjermene opp mot hverandre. Jeg har følelsen av at Wind har overtaket på EEE der, men det hadde vært fint om noen kunne bekreftet det. Se også om du finner noe informasjon om MSI Wind U90 (modellen med 8,9" skjerm). Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Nice Rolf! Håper du koser deg! Hadde ikke hatt noe imot et bilde av en Nehalem in action, om det lever der nede EDIT: Og tri-channel RAM (: Endret 3. juni 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
geil Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Aspire Predator var jo lekker pøh, you haven't see nothing yet (fra COMPUTEX) Ta imot Bulldozer!! http://www.gmc.co.kr/ Å herregud, det ser ut som kaffetrakteren har voldtatt brødristeren. Og det der er aborten. Lenke til kommentar
kbrnsr Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Aspire Predator var jo lekker pøh, you haven't see nothing yet (fra COMPUTEX) Ta imot Bulldozer!! http://www.gmc.co.kr/ Uhrg, stygg og styggere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå