deinteil Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Flere her som dykker? vet ikke helt om eg syntes dykking e ekstremt men kjenner andre som gjør d så putter den her. Tenkte dette kunne være en plass for å dele erfaringer, anbefale gode dykkesteder, spørsmål osv. Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 har bare en våtdrakt jeg skal låne blybelte hos onkelen min så jeg kommer til båtten Lenke til kommentar
deinteil Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Flott det, bare ikke bruk for mye bly sånn at du slipper å droppe d der nede :!: Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Flott det, bare ikke bruk for mye bly sånn at du slipper å droppe d der nede :!: ............pppp.p:P Lenke til kommentar
deinteil Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 selv svidde eg av komfepengene på komplett utstyr med en gang eg ble 16:P har ikke angret et sekund;) nå e vi en gjeng på 4 med dykkelapp. Noen som kan anbefale en dykkeplass i hordaland? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Dykker selv, selv om det har vært et par år siden sist nå. Har to-tre forskjellige sertifikat, men disse gjelder bare for varmtvann. Stedene jeg har dykket på er Kypros, Spania, Hellas, England(gibraltar) og Egypt. I Kypros så var jeg innom vraket Zenobia, fantastisk syn, var nede til omtrent 40 meter, som forøvrig er det dypeste jeg har dykket. Endret 11. juni 2008 av Scotty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå