Isbilen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg satt og fulgte med på en av de sidene (link fra fjesboka) her om dagen. En supersykkel fra Kawasaki var i ferd med å gå for en slikk og ingenting. Plutselig, uten bud, ble auksjonen - vips - forlenget. Det står det nemlig i brukerbetingelsene at de kan gjøre. Oh, the humanity. Oh, the lotteritilsyn. Lenke til kommentar
pordey2 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hitbid har nå gjennoppstått som Bidit.eu Samme greia tilsynelatende :| Lenke til kommentar
Makky Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Dessverre har det dukket opp flere slike sider også.... www.mr123.com (så en reklame på tv) www.en-krone.com Håper noen får seg en smekk Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Skulle tro det ikke er noe problem å lage til noe sånt som "omgår" regelverket. Mange som biter på vil jeg tro, som meg alt annet. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Artikkel angående dette "fenomoenet" http://www.dinside.no/814621/hvordan-er-det-mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå