Beges Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Sitter og rengjør gitaren nå, tatt av strengene. Merker at det er noen skruer nede ved strengefestet som er litt løse :S Kan noen forklare meg funksjonen til disse, og om jeg bør skru de fast? Lenke til kommentar
Martinez92 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 de skruene er til intonasjonen (streglengden) så nei, ikke skru på de Martin Lenke til kommentar
Beges Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Ok, takk Bra jeg ikke begynte å skru med en gang, da:P Men siden de er så løse, er det ikke noe fare for at de flytter på seg av seg selv, da? Lenke til kommentar
Martinez92 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 de blir holdt på plass av strengene (når de er på da ) det er det som er problemet med flytende broer, de kan bevege på seg.. skal du begynne å stille inn intonasjonen trenger du korrekt utstyr og du må vite hva du skal gjøre (og siden du ikke visste hva intonasjonsskruene var til, fraråder jeg deg dette ) de fleste tar med gitaren til en butikk og får dette fikset (også folk som har holdt på lenge) Martin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå