turb0man Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hver gang jeg logger på live messenger på min mobil (både SE og Nokia) så ser det ut som jeg logger av MSN Hva i hellvette kan det være som er feil??? Hvis jeg logger på med en annen konto så er alt i orden Har sjekket alt av instillinger både her og der men kan ikke finne ut av noe. Noen som vet hvor jeg skal begynne? Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hver gang jeg logger på live messenger på min mobil (både SE og Nokia)så ser det ut som jeg logger av MSN Hva i hellvette kan det være som er feil??? Hvis jeg logger på med en annen konto så er alt i orden Har sjekket alt av instillinger både her og der men kan ikke finne ut av noe. Noen som vet hvor jeg skal begynne? du trenger ikke å dobbelposte! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Tråden stenge grunnet dobbelposting. Samtidig vil jeg oppfordre til å ikke kommentere dobbelposting i trådene da dette er off-topic. Istedet setter vi pris på at dobbelposter rapporteres. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg