Petrvs Romanvs Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 gemene hop = whitethrash (folk som har campingvogn, stemmer frp og er generelt aspektblind) Har en gammel Kabê 540 stående i hagen! ingen ting slår grilldress og campingvogn! En blond dame med små kinky tendenser og politisk verv i Frp,(her blir det bråk)My kinda woman HVA????? Campingvogn EIER bigtime! Utifra hva du har skrevet kan mange fort tenke sitt, men verden er ikke sort/hvitt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Tror BB'03 kommer til og bli mye mindre kjedelig enn før... Med en pervers bonde fra toten og en dame på 29år gammel jomfru som har angst for peniser og q-tips bare må dette bli bra + en 43år gammel kjerring med støv i hjernen. Åpen dusj Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 gemene hop = whitethrash (folk som har campingvogn, stemmer frp og er generelt aspektblind) Har en gammel Kabê 540 stående i hagen! ingen ting slår grilldress og campingvogn! En blond dame med små kinky tendenser og politisk verv i Frp,(her blir det bråk)My kinda woman HVA????? Campingvogn EIER bigtime! Utifra hva du har skrevet kan mange fort tenke sitt, men verden er ikke sort/hvitt. Har forresten aldri stemt frp(har vel egentlig aldri stemt,ja jeg er myndig og vel så det)men små kinky damer med bein i nesen det liker vi det neste er vel at jeg er aspektblind også Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Just pulling your leg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Just pulling your leg Like a dog in heat Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Just pulling your leg Like a dog in heat På seg selv kjenner man andre best, er det ikke de'rem sier a? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg så to minutter, og det var skitt meg nok. Noe kjedeligere tror jeg ikke jeg har sett siden Vestavind! Men skal se episoden i morgen, kanskje det blir litt pulings og kjefting? kan bli pent. så ti min jeg, og det var nok. Hater BB... Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Tvang meg selv til å se ti minutter av gørra i kveld. Jø og fyse! Død og helvete! Øl og brød! Jeg kunne nesten høre hjernecellene mine skrike ut i smerte og dø! TVNorge skylder meg minst 10 IQ-poeng etter dette. Og ennå snakker jeg bare om de folka som blåste 10 spenn pr. melding for å SMS-chatte i sidevinduet! Jeg bør vel ikke komme nærmere inn på mitt inntrykk av selve deltakerne. Det blir sannsynligvis for sterk kost, selv for garvede selvpinere og OJ-tilhengere som vanligvis frekventerer dette forumet. La det rekke med å si at jeg faktisk synes det er en god idé å samle disse folkene sammen i et eget hus og holde dem isolert fra omverdenen. Det er det faktum at de til slutt vil slippe ut igjen som plager meg. Jeg ser for meg følgende situasjon noen tusen år inn i fremtiden: På en fjern planet finnes en sivilisasjon av teknologisk avanserte vesner som har sitt eget S.E.T.I. prosjekt gående. En dag når TV-sendingene fra Big Brother 2003 antennene deres. De dekoder signalet, tar en titt på det og tenker "Nei, ennå ingen ting." (S.E.T.I: Search for Extra-Terrestrial Intelligence) Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Big Brother suxx big time Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Syntest BB blir mer og mer interessant nå jeg.. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 JEg har bigbrother på parabolen Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 JEg har bigbrother på parabolen Lucky! Hvorfor ? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 :o Eg blir kvalm av Big Brother... :-? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 :o Eg blir kvalm av Big Brother... :-? Hvis du blir dårlig i magen av å se på det, anbefaler jeg deg å ikke se på det. Lenke til kommentar
Thomas007 Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Digger han nye kisen, han rundbrenneren fra Stord. Snakk om å lage litt liv der inne Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Digger han nye kisen, han rundbrenneren fra Stord. Snakk om å lage litt liv der inne ja men ihelvette for en kåting! Lenke til kommentar
Thomas007 Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Feid over 200 kjerringer. Tipper mye av det bare er skry, men allikevel Lenke til kommentar
Thomas007 Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jesus mettet et par menn med brød og vin, Rune Rudberg mettet 1000 damer med èn kjepp! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Feid over 200 kjerringer. Tipper mye av det bare er skry, men allikevel han sier at han aldri i sitt liv har vært trofast mot en dame. Har vært med 4 gifte og 18 forlovede. Altså, ingen damer vil vel bli sammen med han når han kommer ut? Han kommer vel til å leve med one night stands resten av livet. Vel, mulig noen liker å leve slik også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå