dajjan Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Okei tenkte jeg skulle lufte mine tanker om de nye Big Brother 2003 deltagerene! - En dame som er 29år som er redd for peniser og og Q-tips :o ,og er jomfru - En middelaldrende dame som støv på hjernen,og mener at alle skal være i seng så fort mørket faller på! -En Frp hater -En blond dame med små kinky tendenser og politisk verv i Frp,(her blir det bråk)My kinda woman -En bonde fra toten som mente det var for lite pulings...Første kvelden -En som digger Ole Ivars over alt på jord! Aldri sett så mange rare mennesker samlet på et sted! Dette blir jaggu god tv-underholdning! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg så to minutter, og det var faen meg nok. Noe kjedeligere tror jeg ikke jeg har sett siden Vestavind! Men skal se episoden i morgen, kanskje det blir litt pulings og kjefting? kan bli pent. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Syntes BB'03 individene var vel folkelige, noe den gemene hop kan identifisere seg med. Må nok se på neste gang, føler meg så mye bedre etter en stor dose idioti. BB har blitt like folkelig som rorbua Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 hehe.. jeg kommer til å DIGGE BB'03! Spess den småperverse totningen som gikk og ba om sex av SAMTLIGE jenter.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=96000 <---HELP! Lenke til kommentar
YBD Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 De har ingen sjarmerende og morsom Lars Joakim-type. Synd. Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 De har ingen sjarmerende og morsom Lars Joakim-type. Synd. Time will tell! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Det ser ut til at denne gangen bb kommer til å bli noe dritt. Alle der inne er jo noen gamle kjedelige idioter. Men som sagt Time will tell Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 til sammen har jeg sett 30 sek :o på BB. Dette er BB03, 02 og 01 til sammen!!!! sier bare en ting jeg BB SUGER!!!! Lenke til kommentar
YBD Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 til sammen har jeg sett 30 sek :o på BB. Dette er BB03, 02 og 01 til sammen!!!!sier bare en ting jeg BB SUGER!!!! Ikke uttal deg om noe du ikke har peiling på. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Bigbrother suger villt i vinkel! fatter ikkje ka som er morsomt med å sjå på andre folk innesperra i et hus, som enten har sex eller kjeder seg ihjel! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 herregud.. bb suger.. er drittkjedelig.. men jeg MÅ se på det likevel Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Tror BB'03 kommer til og bli mye mindre kjedelig enn før... Med en pervers bonde fra toten og en dame på 29år gammel jomfru som har angst for peniser og q-tips bare må dette bli bra Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Syntes BB'03 individene var vel folkelige, noe den gemene hop kan identifisere seg med. Vet ikke hva du mener med "den gemene hop" men hvis du mener "de fleste" er ikke jeg med under den. F43n til rare folk da. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 gemene hop = whitethrash (folk som har campingvogn, stemmer frp og er generelt aspektblind) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Big Bother right to the point Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 gemene hop = whitethrash (folk som har campingvogn, stemmer frp og er generelt aspektblind) HVA????? Campingvogn EIER bigtime! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Du liker vel også malerier av gråtende sigøynerbarn og annet kitsch Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Har en gammel Kabê 540 stående i hagen! ingen ting slår grilldress og campingvogn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå