EmmJay Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Den gamle ringreven Tom Clancy moderniserer og tar krigen til himmelen. Les mer Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Skjønner ikke helt hvorvidt dette er en flysimulator, lik som Lockon: Modern Air Combat, eller mer arkade, som Ace Combat? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Får håpe Ubisoft ikke klager på piratkopiering og holder den vekk fra DRM-fri digital distribuering i Europa slik de gjorde med Assassain's Creed og Steam. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Skjønner ikke helt hvorvidt dette er en flysimulator, lik som Lockon: Modern Air Combat, eller mer arkade, som Ace Combat? Tipper noe midt i mellom, men mer hellende mot Ace Combat enn LOMAC Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Agh.. hadde håpet på et LOMAC2.0 jeg nå Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 så lenge vi snakker om et spill som skal komme til konsoll så vel som pc så blir det nok mer arkade den virkelig simulering... Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 blir nok å teste demoen på ps3 ja. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Heftig:D Jeg spiller Ace Combat 6 på Xbox 360 nå. Og det er ganske kult, en fin balanse mellom arkade og simulator. Håper Hawx plasserer seg midt mellom der også. Bra at du har maange forskjellige fly. Dette er noe jeg savner i Ace Combat 6, hvor man ha 15 fly eller noe. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Utrolig at de kaller det "Tom Clancy's". Han har jo ingenting med dette å gjøre Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 hah, jeg vet. Raven Shield var det siste spillet som fortjente Tom Clancy merket. Siden har merket bare mistet betydning. Det var jo et slags kvalitetstempel på realistiske stridspill, men nå er det alt mulig rart. Lenke til kommentar
noob_lars Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Dette ser råkult ut! Må nok kjøpe det her. F-16(sikkler) Lenke til kommentar
Christofferaa Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 RÅÅÅÅTTTTTTTTTTT Jeg har venta på et slikt spill... siden ace combat bare er til consoll! YESSS!!! det skal kjøpes! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Tom Clancy er spillindustriens Jack Bauer. 'nuff said. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Tom Clancy er spillindustriens Jack Bauer. 'nuff said. And I love Jack Bauer. Må nok prøve ut denne demoen, mest for å se grafikken Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 dette så greit ut, må testes Håper de har med F-14 Tomcat Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) hehe, er du klar over hvor gammelt designet på katten er? og forresten: http://gizmodo.com/394735/gigantic-lego-to...ady-to-take-off hmm, uttale meg nok litt tidlig der, siden jeg hadde glemt at artikkelen nevner 50 fly fra eldre til fremtidige konsepter. en hands-on på gamespot nevner vietnam og framover, noe som parkerer F-14 midt i lista. så ja, slett ikke umulig den gamle katten får prøvd seg enda en gang Endret 4. juni 2008 av hobgoblin Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 håper at den gamle katten får flydd igjen Den er gammel og holder forsatt. Synes det er rart hvis de ikke tar den med egentlig Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 vel, jeg trodde først dem bare kom til å ta med nyere fly. men som dem skal ha med fly helt tilbake til vietnamkrigen så er katten omtrent selvsagt. om jeg ikke husker feil er designet fra 70-tallet og aktiv tjeneste 80-tallet. pokker og, den var jo bygget for en ting, og bare en ting. og det var å bære disse spinnville phoenix missilene til en halv million dollar stykket eller hva det nå var. den er egentlig ikke bygget for det en ser i top gun, det hadde dem andre fly til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg