Donnie Darko Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hei. Jeg har i de siste ukene vært utrolig slapp og helt utmattet. Det begynte med en liten feber, som gikk over til forkjølelse, og nå er jeg sliten og utmattet. Har også til tider vondt i hode. Hva kan dette være, og hva kan jeg gjøre for at det blir bedrE? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Det kan være så mye som forårsake det, så jeg vil absolutt anbefalt deg om å ta en liten sjekk hos en lege. Spise til faste tider, spise riktig, få nok søvn og å ikke ha "fullt kjør" hver dag er minst like viktig. Slapphet kan også indikere flere ting, som lavt stoffskifte, diabetes osv. Best å få sjekket det opp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg har vært plaget med det samme i et halvt år, er neppe diabetes, da hadde jeg vært dau nå Men jeg blir slapp når jeg kjeder meg, men med en gang jeg begynner med noe moro så er jeg i hundre, f.eks bowling, som jeg driver med, kan jeg holde på i MANGE timer uten å bli sliten eller lei, er vel bare regninga som gjør med slapp igjen Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Forandret døgnrytmer siste tiden? Forandret mat? Tenk om du har forandret noe som helst den siste tiden. Husker jeg selv slet med dette når jeg fikk for lite søvn og spiste for dårlig. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Legger meg kanskje litt seint, men tviler det er det. Spiser også regelmessig og bra. Er det ingen ting man kan ta for å bli bedre? Vil helst være frisk i helgen da jeg skal noe viktig. Det kan også sykkelturen på 6timer som slo meg helt ut. Når jeg kom hjem var jeg mer eller mindre pudding. Lenke til kommentar
fredster Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Det er ekstremt mange som sliter med ganske nøyaktig det samme som du beskriver om dagen. Det viser seg at det sannsynligvis er pollenallergi de aller fleste sliter med. Til tider er det nemlig så ekstreme mengder med pollen som slippes på en gang at selv de som normalt ikke er allergiske får "problemer". Det er ikke så store mengder fordelt over en dag eller to, men det blir som å få en bøtte vann i hodet, i forhold til bli litt fuktig hvis det duskregner - hvis du skjønner hva jeg mener.... Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Håper da det bare er pollen da jeg er redd for at det er kyssesyken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå