Almenning Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Siden jeg ikke fant noe om dette fra før, tenke jeg at jeg skulle lage en tråd for oss bmx'ere og mtb'ere for å se hvordan interessen for dette er her på forumet. Alder? Hvor lenge har du sykklet`? Hvor sykler du? Sykkel ( eventuelle modds du har )? Bilder? Hvilke triks kan du? ( nevn noen få av de beste ) Da får eg starte med meg 16 år, snart 17. Sykklet i 1.5 år Sykler i Florø, og litt i Førde. WeThePeople primate Kuttet mye som setepinne, styre, gaffel og mange småting. Snudd stem, byttet ut kjede, og begge dekk. Kjører brakeless, og lakkert sykkelen. Bilde av meg på min sykkel der jeg utfører trikset footwhip/thailwhip footjam. Andre triks Smith Feeble Icepick 180 360 360 tyretap (bunny) manual Må og nevnest at høgste målte bunnyen min er på 84 cm over bakken Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 16 år Syklet i sikkert 10 år Sykler der jeg har sykkel:) Jeg har mange sykler, men den beste er vel en Commencal Absolute. Ikke det at den er spess god men Kan ingen triks. Kanskje et par... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 litt misvisende emnetittel etter min mening... bmx/street/whatever som du (trådstarter) driver med er jo ganske forskjellig fra mtb (da mener jeg bruk av mtb i sitt rette element, granskauen), triksing er ganske uvesentlig i den kategorien (kommenterer fordi jeg hadde håpet på en tråd som tok for seg stisykling/downhill som er mer min greie, men dette burde kanskje heller hett bare bmx-tråden...) Lenke til kommentar
MrLian Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Noen som vet om en bra sykkel-film? Type downhill og dirtjump-film? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Mange vil si filmene fra The Collective er de beste downhill/dirt jump filmene, og jeg er enig. Fantastisk filming av de beste kjørerne Alder: 33 Sykklet i ca 26 år Sykkler nå i områdene rundt Trondheim Sykkel: GT Avalanch 2.0 '04 Netopp kjøpt nye hjul, Shimano WH-M505 Triksing blir det lite av. Stort sett noen små hopp av og til. Kjører stort sett på stier i skogen. Lenke til kommentar
MrLian Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Mange vil si filmene fra The Collective er de beste downhill/dirt jump filmene, og jeg er enig. Fantastisk filming av de beste kjørerne Alder: 33 Sykklet i ca 26 år Sykkler nå i områdene rundt Trondheim Sykkel: GT Avalanch 2.0 '04 Netopp kjøpt nye hjul, Shimano WH-M505 Triksing blir det lite av. Stort sett noen små hopp av og til. Kjører stort sett på stier i skogen. Helt enig! Disse filmene er helt råe! Vet du om noen flere? Kjøpte meg en scott high octane i sommer. Prøvde den litt i oppdal og åre og et par turer i geitfjellet, og er blitt hekta! Sykla litt bmx før. Men downhill-sykling er tingen nå synes jeg. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Alder: 27 år Syklet i ca 20 år Sykler nå i Nordmarka utenfor Oslo Sykkel: Gekko Team Carbon 08 Triks: Holder meg stort sett på grusveier og stier, lite triks med andre ord. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Siden jeg ikke fant noe om dette fra før, tenke jeg at jeg skulle lage en tråd for oss bmx'ere og mtb'erefor å se hvordan interessen for dette er her på forumet. Alder? Hvor lenge har du sykklet`? Hvor sykler du? Sykkel ( eventuelle modds du har )? Bilder? Hvilke triks kan du? ( nevn noen få av de beste ) Da får eg starte med meg 16 år, snart 17. Sykklet i 1.5 år Sykler i Florø, og litt i Førde. WeThePeople primate Kuttet mye som setepinne, styre, gaffel og mange småting. Snudd stem, byttet ut kjede, og begge dekk. Kjører brakeless, og lakkert sykkelen. Bilde av meg på min sykkel der jeg utfører trikset footwhip/thailwhip footjam. Andre triks Smith Feeble Icepick 180 360 360 tyretap (bunny) manual Må og nevnest at høgste målte bunnyen min er på 84 cm over bakken er jo faktisk to vellfungerende forumer på dette området: www.utfor.com og www.bmx.no så jeg skjønner ikke helt hva vitsen med denne posten er... Lenke til kommentar
Crex Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) er 17 år og sykler både freeride og dirt.. sykla mye i frognersetern, men denne sommeren har det meste blitt ødelagt pleier å sykle mye på hytta (beitostølen) og drar på turer til hemsedal osv har faktisk ikke sykla så veldig lenge.. 2 år tror jeg, men da jeg starta var vennene mine på et mye høyere nivå, så jeg ble fort dratt med på større ting tydlig vis ikke så veldig mye interesse av dette på forumet Endret 22. januar 2009 av Crex Lenke til kommentar
ecolized Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 under mtb kan du jo åsså legge til bike trial sykling;)tidenes sport er 16 år syklet i 2 år sykler overalt custom built echo lite fra tartybikes.co.uk:) hvilke triks jeg kan vil ikke si dere noen ting:P Lenke til kommentar
ndre Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Alder: 16 Sykklet BMX i snart 1 år Sykkler i Åsane og Arna, litt utenfor Bergen Sykkel: GT James Bestwick tror eg.. Han har vertfall signert den Lenke til kommentar
svante Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 er jo faktisk to vellfungerende forumer på dette området: www.utfor.com og www.bmx.noså jeg skjønner ikke helt hva vitsen med denne posten er... Pleier du ofte henge utfor Rimi og diverse COOP butikker og fortelle alle som går inn at det jo er helt idiotisk at de går og handler her når de samme varene allerede selges på REMA1000 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå