Vegard_Haug Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Mannen bak Might and Magic-serien jobber med et nytt spillprosjekt. Les mer Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Får håpe de holder det de lover . Lenke til kommentar
Bardis Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Dette hørtes virkelig interessant ut! Jon Van Caneghem har aldri skuffet meg før når det gjelder RPG spill, så dette gleder jeg meg til Alltid vært stor fan av Might and Magic spillene han utviklet, både vanlig og Heroes! Håper bare ikke det går mange år før det skal komme ut Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Kommer det endelig et dynamisk MMO? Iom at AoC bare er en klone av tidligere spill så er kanskje dette noe å se frem til Lenke til kommentar
Vek Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Om hva vi kan vente oss i spillet vil Trion bare røpe at det blir gigantiske slag med flere deltakere en noe tidligere nettspill. Lykke til, EVE har et veldig stort 3 siffret tall på dette området Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 MM6 <3 Kommer nok til å følge med hvordan dette utvikler seg.. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 oh nice. Dette må prøves Men lykke til med å slå EVE som sagt Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Stor fam av M&M serien jeg også. Men spiller ikke noe særlig MMO. Ønsker meg heller M&M X, men dette vil vel ikke skje. Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Om hva vi kan vente oss i spillet vil Trion bare røpe at det blir gigantiske slag med flere deltakere en noe tidligere nettspill. Lykke til, EVE har et veldig stort 3 siffret tall på dette området Regner med de skal over 1000 spillere i et slag da. Jeg vet ikke hvor mange som kan delta i samme slag i EVE, men i FFXI kan man være opptil 700 stk spillere i samme slag. Spennende å se hva det blir til, er mange som lager MMO's for tiden^^ Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Lurer på hvordan kampsystemet blir. Jeg vil helst ha det enda mer skillbasert enn Age of Conan mens du fortsatt blir belønnet for å spille lenge. Lenke til kommentar
olz Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Noken som veit om det blir ting som næringskjede? Kanskje ikkje det mest ideelle med tanke på om et quest vil ha deg til å knerte en viss type dyr, men hadde allikavel vert tøft å fått til Ellers et ganske interessangt konsept. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Så hvis en spiller dreper alle våpenhandlerne vil det bli umulig å få kjøpt våpen? (satt på spissen) Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Hmm. Skal vist samarbeide med Sci-Fi Channel for utviklingen av spillet. EDIT: Ånei, det var vist et prosjekt nummer to det om jeg forstå det riktig denne gang. Mer info: http://www.shacknews.com/onearticle.x/52940 http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=18845 Endret 3. juni 2008 av SirGalrim Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Kommer det endelig et dynamisk MMO? Iom at AoC bare er en klone av tidligere spill så er kanskje dette noe å se frem til Alle MMORPGs er kloner selv om hva de gjør for å være anderledes så blir det alltid det samme de går ut på, så ikke tro at dette blir et unntak. Lenke til kommentar
Mow Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Van Caneghem er en genial mann, så forundrer meg ikke om dette blir genialt... Men vi får nå se:) Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Spennende! Tar fortsatt frem HOMM3 i blandt og det kunne vært moro med et MMO i samme univers. Håper også de vil beholde grafikken som de har brukt i tidligere spill istedet for den man finner i AoC. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Kommer det endelig et dynamisk MMO? Iom at AoC bare er en klone av tidligere spill så er kanskje dette noe å se frem til Er AoC "bare en klone?"... Nå er jeg mektig spent ærlig talt. ; p Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 "Så hvis en spiller dreper alle våpenhandlerne vil det bli umulig å få kjøpt våpen?" Sånn var det på Two Worlds Lenke til kommentar
felaci Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Som ihuga Might and Magic fan blir vel dette spillet eit "must" for meg. Eg håper berre dei set spillet i M&M-universet, Enroth og Erathia . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg