Gå til innhold

Lost Planet COLONIES


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lost Planet Colonies er ikke en 2'er i serien men det første spillet med mer innhold både online og i singleplayer :)

 

Du kan kjøpe det på play.com f.eks å der står det også hva det nye som følger med. Står også at det er på lager men egentlig release skal være den 6. Juni tror jeg.

Lenke til kommentar
Er det et bra spill synes dere?

Kan ikke stole på andre en nordmenn, etter at noen

sa GTA IV kom til å vare over 100timer.

 

Hehe. Vel jeg har bare prøvd demoen på X360 men syntes det var kult så lenge den varte :) Skal kjøpe Colonies selv etterhvert når jeg får lønning :thumbup:

Lenke til kommentar
Lost Planet Colonies er ikke en 2'er i serien men det første spillet med mer innhold både online og i singleplayer :)

 

Du kan kjøpe det på play.com f.eks å der står det også hva det nye som følger med. Står også at det er på lager men egentlig release skal være den 6. Juni tror jeg.

 

Vet det blir akkurat den samme storyen som i 1eren.

Vet ikke hvorfor jeg skrev 2 egentlig :shrug:

Det som blir sykt rått er å spille mot dem som spiller på PCen via 360

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

kjøpte lost planet:colonies edition i går kveld, har da også prøvd noe av det "vanlige" spillet, og innholdet i singleplayer er omtrent det samme, i multiplayer derimot, kan man styre akridsene, flere forskjellige folk, masse HEITE våpen! og nye kjøretøyer og 4 maps extra, altså er Lost Planet:Colonies Edition det samme bortsett fra at det legger mer vekt på multiplayer, og gjør denne morsommere, sikkert for å booste mengden folk som spiller over nettet. men spilelt er jo genialt bra i seg sjøl, så gjøkke no at jeg ikke har live ennå, blir gull når jeg får det! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...