Kenny Bones Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Men ettersom tek.no nå ikke har en svær banner i toppen, burde kanskje det også fjernes på hw.no og gamer.no osv også? Ser litt rart ut med lenkene på toppen til venstre. Lenke til kommentar
Puff Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Nydelig. Hadde kulturo vært med i tillegg hadde det vært perfekt. Lenke til kommentar
Brukerkonto inaktiv Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Tar jeg veldig mye feil dersom jeg antar at det snart havner bannerannonser på toppen? Man kan jo alltids håpe på at man berger litt vertikal plass men jeg er er ikke voldsomt optimistisk. Det hadde gjort seg med en side hvor man reduserer den #¤%## scrollingen litt Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Med Opera og user.css forsvinner den lett. Er forklart hvordan du gjør det i Opera-tråden. Finnes sikkert noe lignende for Firefox også. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Kulturo burde få noenlunde samme design og få bli med i ringen den også Ellers savner jeg en side for teknologi og vitenskap som dere har dedikert et forum til: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=182 Nå henter jeg slike nyheter fra BBC news og slashdot. Endret 3. juni 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Når jeg trykker på samtlige av "finn riktig mobil, kamera, bærbar, spill" med IE7, popper det opp et vindu, men jeg får ikke sett alt som står der Jeg kan ikke maksimere vinduet, og heller ikke scrolle meg lenger ned. Jeg har en 15,4" bærbar PC. Håper dette kan fikses. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Tror dette medfører mere jalla jalla slik trenden er på vei til å bli med mye ser likheter med andre nettsider uten å si navn Kan du forsøke å reformulere, med flere punktumer og kommaer? Tror ikke det nei har du problemer med det? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 tror dette blir bra, men hvorfor ha 3 ikoner øverst som viser det samme? Lenke til kommentar
Richie Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Nydelig. Hadde kulturo vært med i tillegg hadde det vært perfekt. Enig. Savner også link til Kulturo oppe til venstre, og at de også skulle fått samme designet. Lenke til kommentar
kim Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 tror dette blir bra, men hvorfor ha 3 ikoner øverst som viser det samme? De ulike sidene vil jo ikke ha samme nyhetssak til vanlig.. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Nå er det vel på høy tid å inkudere kulturo.no i det nye designet som alle de andre sidene i nettverket faktisk har?! Endret 3. juni 2008 av Shadowlands Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hvis Kulturo hadde vært med, hadde Tek.no vært en perfekt portal for nettverket. Alle de redaksjonelle nettstedene med basis i forumet hadde fått plass (unntatt Speaker.no, men de har ingen tradisjoner innen forumet), men slik er det dessverre ikke. Vi får håpe at ledelsen lytter til leserne og brukerne i denne saken :--) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Er det med vilje at begin.no har blitt voldtatt nå med det samme eller? Begin er mye greiere, der slipper man reklame og "fancy design" og alt mulig sånt. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hvorfor er egentlig ikke Kulturo med? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Tror jeg vil ha vanskelig med å flytte startsiden fra hw.no til tek.no, men greit å få nyhetene samlet på et sted. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Hvorfor er egentlig ikke Kulturo med? Fordi dette ikke er en portal for hele HW-nettverket, men en portal for teknologi. Jeg er faktisk enig i at Kulturo ikke hadde passett inn i det selskapet der.. Se for deg: "Finn riktig kamera, finn rikitg bærbar, finn riktig mobil, finn riktig film?" EDIT: Godt poeng, når Gamer først er med, som er mer underholdning enn teknologi, så kunne riktig nok kulturo også vært der. Endret 3. juni 2008 av Speik Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Nå syns jeg film er like mye teknologi som spill, jeg da. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Om ikke artiklene fra Kulturo skal være en del av tek.no, burde siden i alle fall ha samme design og sin egen link sammen med de fire "hovedsidene". I mine øyne er Kulturo også en av hovedsidene til hw-nettverket. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Men kulturo omhandler vel mer enn film? Alt fra regissører til skuespillere og manusforfattere. Synes ikke det passer helt inn i denne sammenhengen. Edit: MEN, det burde vært lenke til kulturo i toppen til venstre sammen med de andre uansett. Endret 3. juni 2008 av Kenny Bones Lenke til kommentar
Rolf_OLE Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Spot the difference - Tek.no vs Trolltech.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå