tomsi42 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Nå har ikke trådstarter skrevet noe om han/hun bruker jpg eller raw, vil tippe det er jpg på bakgrunn av spørsmålet - og da bør det vel uansett bare være å koble kameraet til pc-en med usb-kabelen og dermed få tilgang til å se bildene via File browser eller tilsvarende standard windowsprogram? Det funker iallfall meget bra med Nikon. Funker ikke like greit på Canon. Bruker man RAW+JPEG så får Windows fnatt. Tom Lenke til kommentar
Vakovits Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Er i utgangspunktet jpg jeg tenkte på ja. Nå har jeg instalert programvaren, men kameraet dukker ikke opp av en eller annen grunn?(fikset det likevel, trengte driver selvfølgelig) Og ja jeg vet at det går an å ta ut minnekortet og plugge det i en minneleser e.l, men var ute etter en måte å se bildene på uten å måtte ut og inn med minnekort. F.eks hvis jeg skulle ta bilder av en fotballkamp, og da få lastet inn bildene automatisk etterhvert som bildene ble tatt Endret 3. juni 2008 av Vakovits Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Rull browseren dit til denne siden. Last ned siste versjon av DPP updater, EOS utility Updater (og ZoomBrowser + PhotoStitch). EOS Utility erstatter CameraWindow som fulgte med originalt. Det er en setting i menyen på kameraet (Communication) som du bør se på også. Tom Lenke til kommentar
Vakovits Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Nå funker det akkurat slik jeg ønsket. Takker så meget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå