Gå til innhold

Ny mus - Logitech vs Razer

Anbefalte innlegg

Hei,

Etter oppgradering til Vista ser det ut til at min gamle MX510 ikke har driver støtte lenger, annet enn de generiske som følger med operativsystemet. Det holder ikke.

Hva med Logitech G9 vs Razer Lachesis?

Hvem har best ergonomi og drivere/profilmanagement?

Takker for svar :)

=O=

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Razer Lachesis har driver for Vsita, men flere på Razer forum har melt at den kan finne på å "hoppe" runt omkring. Jeg har hatt dette problemer også, og måtte både oppgradere farmeware og investere i en dyr og "hard" mousematte for å få styring på det.

Den er bra på profilmanagement. Ergonomien er bra også, men det kan bli litt for stor for folk med små hender.

Endret av Sam_Oslo
Lenke til kommentar

jeg har ingen erfaring med icemat, men den fungerer bra på begge sider av SteelsSeries 4D. Den ene siden på dette er hard plast og det fungerer greit. Når jeg prøver den på myke tøy-matter, da "tuller" den.

Endret av Sam_Oslo
Lenke til kommentar
Jeg syns at razer musa er best uansett....

Jeg anbefaler den spessielt til de som spille cs:P

Razer Lachesis funger ganske bra på en svart icemat, har den comboen selv.

Min Razer Lachesis fungerer bra på harde matter, men på myke tøy-matter kan den finne på å "hoppe" helt til toppen av skjermen når som helst.

Razer forslår at man kan oppgradrer Farmware for å løse dette problemet, men det hjalp ikke mye. Jeg lurer på om det er noe galt med min. Har noen av dere erfart dette?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...