gonzalez7 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jobbet fram til 15. juni i fjor, og fikk feriepenger i august (litt sent). Fikk også lønn i august siden jeg jobbet på provisjon og ikke fikk lønn før kundene hadde betalt. Men feriepenger på denne lønnen har jeg ikke fått, så de skulle jeg hatt nå i sommer. Men når er det pengene vanligvis kommer? Sendt mail og spurt om hvordan det blir, men ikke fått svar. Hvis de ikke betaler når de skal, hva gjør jeg da? Mener man ikke betaler noe særlig skatt av pengene hvis man får dem nå i sommer. Er bare snakk om rundt 300 kr i feriepenger, men fortsatt penger jeg vil ha. Lenke til kommentar
napster1989 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jobbet fram til 15. juni i fjor, og fikk feriepenger i august (litt sent). Fikk også lønn i august siden jeg jobbet på provisjon og ikke fikk lønn før kundene hadde betalt. Men feriepenger på denne lønnen har jeg ikke fått, så de skulle jeg hatt nå i sommer. Men når er det pengene vanligvis kommer? Sendt mail og spurt om hvordan det blir, men ikke fått svar. Hvis de ikke betaler når de skal, hva gjør jeg da? Mener man ikke betaler noe særlig skatt av pengene hvis man får dem nå i sommer. Er bare snakk om rundt 300 kr i feriepenger, men fortsatt penger jeg vil ha. Jeg ville ha snakka med arbeidsgiveren din. Regner med det vil ordne seg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå