galdurah Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Trur eg veit svaret men tenkte eg skulle få det bekrefta før eg bestillte.. På komplett.no sel dei 80mm papst vifter med 5.25" kontakt. Er det sånn kontakt som går direkte på psu? Har igrunn ingen ledige slots på hk så... Er det ei vifte med sån kontakt eg treng? mvh Ørjan Lenke til kommentar
galdurah Skrevet 12. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2002 ingen som veit? Lenke til kommentar
kaktus_ Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 De aller fleste vifter man kjøper kommer med et adapter til samme kontakt som du har på hdd og cdrom, ergo 5,25" enheter. _________________ Hvem er det som hyler på kjøkkenet? Det er bare kokken som pisker kremen [ Denne Melding var redigert av: kaktus_ på 2002-01-12 15:20 ] Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Komplett selger irriterende vifter med kun '5.25"' kontakt ja (samme som cd-rom, etc). Det går ikke ann å ta denn av, med andre ord: hvis du vil bruke viftene fra komplett til et system lagd for vifter, foreksempel kontakten på hovedkortet eller et viftestyrings system (digi. doc 5 f.eks) så må du rive i stykker ledningen og lodde/tape/surre sammen ledningene sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå