Gå til innhold

Far Cry blir film

Anbefalte innlegg

I følge imdb.com blir spillet "Far Cry" fra 2004 lansert som film i år. Uwe Boll er regissør, og har tidligere laget spill-til-film adapsjoner som "Alone In The Dark", "Bloodrayne" og "Bloodrayne II: Deliverance" (han jobber også for tiden med "Alone In The Dark 2" og "Bloodrayne 3")

Til Schweiger, en relativt ukjent skuespiller som tidligere har hatt noen småroller i "King Arthur" og "Lara Croft Tomb Raider: The Cradle Of Life", spiller i hovedrollen som Jack Carver.

Emmanuelle Vaugier, en litt mer kjent skuespillerinne som har spilt i bl.a. "Smallville", "One Three Hill", "Saw 2" og "Saw 4", "Two and a Half Men" og "CSI: NY", spiller Valerie Cardinal i "Far Cry".

Udo Kier, for gamere kanskje mest kjent for å spille den tankekontrollerende vitenskapsmannen Yuri i "Command & Conquer: Red Alert 2/Yuri's Revenge", spiller i "Far Cry" Dr. Krieger; også han en eksentrisk vitenskapsmann.

I følge imdb.com er lanseringsdatoen satt til 1. august i USA, om den kommer på kino i det hele tatt her hjemme gjenstår å se. Filmen er ikke oppført på listen over kommende kinofilmer på filmweb.no.

Kommer dette til å bli en "hit" eller "miss"? Uwe har vel ikke akkurat laget blockbusters tidligere...

Edit: fjernet døde linker.

Endret av Jack Jazzrabbit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå skal Rainbow Six komme om to år da! Har lest boken mange ganger og har troen på at dette kan bli bra.

nice! det hadde vært supert, men får håpe det er IKKE Boll som har den da :p

On topic : Ehh Uwe boll har skuffa meg så mange ganger at jeg har ikke store forventinger til denne filmen, jeg har sett traileren også den virker ikke sånn svært lovende men... må vell se den engang pga at jeg likte spillet.

Lenke til kommentar

Ikke det at jeg forventet noe som helst fra denne filmatiseringen, men jeg hadde da regnet med at Uwe Boll hadde fått med seg at spillet foregår i tropiske miljøer.

Edit: Nå ser det ut som den traileren jeg så kun viste klipp fra åpningen. Sorry Uwe!

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar

Hmm, det var rart med de linkene... jaja, de linker uansett bare til imdb.com, så det er jo bare å gå dit og søke på Far Cry, så får man jo opp den infoen man vil ha.

Samtlige filmer som Udo Kier spiller i er vel en sikker rett-på-dvd release her hjemme, og Uwe Boll, vel hva kan jeg si... BLÆH!

Skal bli mer spennende å se hvordan Max Payne blir på kino og om Mark Wahlberg klarer å tolke Max på et troverdig vis.

Endret av Jack Jazzrabbit
Lenke til kommentar

Er ikke Markie Mark jeg er mest bekymret for i den filmen for å si det sånn..

Men on-topic, Denne filmen VIL i kjent Uwe Boll stil mislykkes totalt!

Jo før folk innrømmer det til seg selv (ikke akkurat så vanskelig) jo større er sjansen for at folk faktisk kan bli positivt overrasket av Bolle-Jens.

Lenke til kommentar

Sett traileren, og tipper det blir en rett frem action film uten særlig story eller skuespill (Noe so mer helt greit i mine øyne, så lenge de ikke går HELT på trynet). En popcorn film, som jeg definitivt skal se :p Likte jo Doom, så tror egenltig dette kan bli en underholdende film.

Og hvorfor har alle så sykt mye i mot Uwe Boll ? har aldri hørt om fyren, men har sett mange steder at han blir fylt med drit (blandt annet her.) er virkelig filmene hannes SÅ jævlige ? eller er det bare en sånn "Bay" og "Boll" hatklubb som er inn nå ?

Endret av Brainbaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...