langkaas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Boksa(shortsen) eller t-shorta(eller genser) først? Jeg tar alltid boksa på meg først Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Buksa skal på først ... Lenke til kommentar
WASD Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Så du har fetish for påkledingen til andre mennesker, og frysere. Hvordan er troferommet ditt egentlig langkaas92? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Fyf%¤" for en invalid tråd. Om jeg tar på buksa eller t-skjorta først? who the fuck cares... Lenke til kommentar
exs Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Fyf%¤" for en invalid tråd. Om jeg tar på buksa eller t-skjorta først? who the fuck cares... ikke du ivertfall Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 som regel buksa, med mindre jeg finner på å gå naken da. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ææææh. Tror det varierer :!: Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) buksa ftw! man føler seg litt sexy med bar overkropp og bukse. hvodan det ser ut er jo en helt annen ting.. Fyf%¤" for en invalid tråd. Om jeg tar på buksa eller t-skjorta først? who the fuck cares... ikke du ivertfall lol.. dette er forumet hvor det alltid er noen som bryr seg.. spesielt på denne typen spm. edit: det finnes tråder som er mer "invalid" enn denne... jeg tipper du har laget et par *terge, trege* edit: det første jeg kommer over når jeg trykker på "siste 24 timer" er denne Endret 4. juni 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Bukse, så sokker, deretter t-skjorte. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Går rundt i boxers til jeg skal eventuelt ut....kunn DA tar jeg på bukksa! :!: Endret 4. juni 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
vcx Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Først undertøy og så t-skjorta ja Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hvis jeg kan gå rundt med bare boxer gjør jeg det. Eventuelt shorts. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 vandrer alltid rundt i kollektivet i boxer el bukse. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg kler dem på meg synkront slik at de møtes perfekt på midten av meg. Denne teknikken tok meg syv år å perfeksjonere og jeg skal aldri lære den vekk til noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå