Gå til innhold

Åssen brenner jeg i dual layer?

Anbefalte innlegg

Heisann :w00t:

Har fått ny pc og vil gjerne brenne Crysis på en dvd, så jeg kan legge det over til den nye.

Men den er på 6 GB, og jeg har jo bare 4,7 GB på dvd plata. Kan jeg da bruke dual layer til å få alt på DVD-en? Og hvis; hvordan?

Når jeg går inn på Nero, hva skal jeg velge da får å få Dual layer?

Mvh. Wiciwato

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I Nero så kan du teoretisk velge "DVD kopiering" (eller noe sånt, avhengig av hvilken Nero versjon du har).

Nero vil da selv brenne dual layer uten at du gjør noe spesielt for å få det til.

PS.

uten å kjenne Crysis,

vil jeg annta at spillet har en kopibeskyttelse som gjør det vanskelig å kopiere det på denne måten.

Dersom du vil bruke det på den nye PCn så kan du jo bare bruke orginalen din :-)

Lenke til kommentar
I Nero så kan du teoretisk velge "DVD kopiering" (eller noe sånt, avhengig av hvilken Nero versjon du har).

Nero vil da selv brenne dual layer uten at du gjør noe spesielt for å få det til.

PS.

uten å kjenne Crysis,

vil jeg annta at spillet har en kopibeskyttelse som gjør det vanskelig å kopiere det på denne måten.

Dersom du vil bruke det på den nye PCn så kan du jo bare bruke orginalen din :-)

Originalen min ja... :roll: Men jeg fikk det til å funke nå, men jeg gjorde en bevisst feil , og det var den siste skiva, så nå må jeg gå og kjøpe nye... :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...