Gå til innhold

Liten og funksjonsrik telefon

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal ha meg en "fritidstelefon" - altså en telefon jeg bruker når jeg ikke er på jobb. Denne vil jeg skal være så liten som mulig uten at det går veldig ut over funksjonaliteten. Jeg må kunne synce kontakter og kalender via bluetooth, men utover det er størrelsen det viktigste.

Funksjoner:

-Kalender: Ja.

-GPRS: Ja.

-Email klient: Nei,

Form:

-Format: Uvikig.

-Vekt: Uvikitg.

-Sprut/støtsikker: Uviktig.

Skjerm:

Fargeskjerm

-Størrelse på skjerm: Skal telefonen være liten, så blir jo skjermen også liten - men er villig til å betale litt for høy oppløsning. 128x128 er uaktuelt.

-Touchscreen: Uviktig.

Pris:

Maks 4000 - gjerne godt under.

Diverse:

-Merke: Uviktig - at det er god kvalitet er derimot viktig.

-Kamera: Uviktig.

-Videokamera: Uviktig.

-Symbian: Uviktig.

-Infrarød port: Nei.

-Blåtann (Bluetooth): Ja.

-Minne: Internminne ikke viktig.

-Minnekort?: Ja.

-MP3: Ikke viktig.

-Triband: Ja.

-UMTS/3G: Gjerne.

-Wlan: Uviktig.

-GPS: Nei.

-Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Uviktig.

-Radio: Uviktig.

-Bruksområder: "Fritidstelefon". En liten telefon som er grei å få med seg selv i de små lommene i shortsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg må kunne synce kontakter og kalender via bluetooth
Kan ikke si jeg har hørt mye om den mulighten. Er dette noe som feks Symbian-telefoner støtter?

Ellers vil jeg si SE C702 er en ypperlig fritidstelefon med bra batteri (12 dager standby / 7 timer tale), solid konstruksjon (IP54), greit kamera (3.2MP med autofokus) og ok størrelse (106 x 48 x 16 mm).

Den støtter opptil 8GB M2-minnekort (etterhvert 32GB) og har quad-band, EDGE, UMTS og HSDPA, så alle dine krav utenom synkronisering via blåtann er dekket.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

..Trodde det aller meste kunne gjøre det nå, hvis du har et bt modem av noe slag på pcen. Ihvertfall alle SE telefoner kan gjøre det mot "PC suiten" via Outlook.. (selv om det er lettere å få til på ikke- smartingtelefonene deres..). Nokia har hatt det samme en god stund og, tror jeg?

Lenke til kommentar
Kan ikke si jeg har hørt mye om den mulighten. Er dette noe som feks Symbian-telefoner støtter?

Dette er en funksjon som jeg bruker daglig på min mac via iSync. Du må ha en telefon som støtter iSync. Jeg ikke sikker på om C702i har iSync støtte, men ellers passer den utmerket til dine behov ;)

Lenke til kommentar

Dette er en funksjon som jeg bruker daglig på min mac via iSync. Du må ha en telefon som støtter iSync. Jeg ikke sikker på om C702i har iSync støtte, men ellers passer den utmerket til dine behov ;)

Takk for alle svarene - jeg får stikke på nærmeste forhandler og kikke på den! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...