Panerai Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Jeg kjøpte meg sopranos sesong 3 i går, men når jeg åpnet den fant jeg ut at disk 1 var en DVD me spor på begge sider. Dvs at jeg må snu den for å få avspilt de 2 siste episodene. Skal den være sånn eller har jeg fått en feilvare? Endret 3. juni 2008 av Panerai Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Min er også sånn ganske så forvirrende den sesong 3. Ingen av diskene er nummmerert heller... Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Takk for kjapt svar. Man får bare passe på å legge dem på plass med en gang man er ferdig med å se dem. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Aha... så det var DER to episoder sporløst "forsvant". Kjøpte nylig den sesongen der sjøl og skjønte mindre da den plutselig hoppa fra "Proshai, Livushka" til "Another Toothpick" og i tillegg snakka om ting jeg ikke hadde kjennskap til. Takker for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå