Vegard_Haug Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Krig i Norge. Se videoen Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hvem har vel ikke lyst på spillet etter den traileren Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 For et herlig spill mellom video og bilde! Hadde dette vært en kinofilm hadde jeg garantert sett den, men siden det er et spill, må jeg nok spille det i stedet. Håper bare vi kan spille som normenn! Lenke til kommentar
overagnar Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Åååååh! Tøff trailer og nydelig låt! Hvis noen lurer så heter den Death to My Hometown og er fremført av Logh. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hmm, kommer det ikke til PC? Lenke til kommentar
overagnar Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Joda, det kommer som en utvidelsespakke til orginale World in Conflict. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ah, så stilig! Nordmennene snakket jo til og med engelsk med norsk aksent. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hva skal jeg si? Dette er vel den beste traileren jeg noen gang har sett Musikken og filminga var bare for bra, og slutten, kabobobobommm, ELSK! Må nesten skaffe meg WiC da Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Me want... Hadde vært steinfett om man kan spille som nordmenn Lenke til kommentar
DeZtr0 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Joda, det kommer som en utvidelsespakke til orginale World in Conflict. var det ikke også snakk om at de som hadde den til pc skulle få den gratis som en oppdatering men er en god stun siden jeg hørte det. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Kanskje jeg må skaffe meg WiC nå er jo drittøft å kunne spille i Norge Lenke til kommentar
overagnar Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Joda, det kommer som en utvidelsespakke til orginale World in Conflict. var det ikke også snakk om at de som hadde den til pc skulle få den gratis som en oppdatering men er en god stun siden jeg hørte det. I følge Wikipeda blir alle multiplayer-banene sluppet gratis, singleplayer-kampanjen må man tydeligvis kjøpe. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Må nesten kjøpe spillet bare pga den traileren her Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hva heter sangen i traileren? Er jo helt nydelig! Epic trailer btw. Lenke til kommentar
overagnar Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hva heter sangen i traileren? Er jo helt nydelig! Epic trailer btw. Logh - Death to My Hometown Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Traileren er grunn nok til å kjøpe spillet. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Awsome, dette fikk jeg skikkelig lyst på. Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Meget bra og "norsk" landskap må jeg si. Nå er det jo våre naboer som har lagd det også...de vet jo litt bedre hvordan det ser ut enn om noen fra statene skulle prøvd det samme (i de fleste tilfeller), men allikevel imponerende! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 hmmm... er det flere med Canal Digital som har problemer med å se trailere til gamer.no? den blir hakkete og får ikke lasta nok til å vise den med det første. Har prøvd til 3-4 kabel kunder til canal digital og alle har samme problemet. Selv med høyeste linjefart alene mot en trailer på gamer.no går ikke :/ Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Dette er nok en av de bedre spilltrailerne, og det er tydelig at den gjorde nytten (for jeg fikk virkelig lyst på World in Conflict). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg