Gå til innhold

Endre Active Standby på N95

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en Nokia N95 og har på active standby, men det er noe jeg IKKE liker ved den.

Vet noen om jeg kan endre på den? dvs Jeg elsker de 6 øverste snarveiene, MEN det er et par andre snarveier som jeg ikke liker blandt annet:

Search

Calendar

Mp3 Player

Wifi

jeg vil fjerne alt bortsett fra mp3 player... kan man det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han mener nok de feltene (aktive snarveier?) som ligger nedover under de ordinære snarveiene. Dvs. "Søk internet...", "Kalender", "WLAN-søk" osv.

Svaret er dessverre nei. De kan ikke endres på N-series telefoner. På E-series derimot tror jeg det finnes muligheter for dette.

Lenke til kommentar
Han mener nok de feltene (aktive snarveier?) som ligger nedover under de ordinære snarveiene. Dvs. "Søk internet...", "Kalender", "WLAN-søk" osv.

Svaret er dessverre nei. De kan ikke endres på N-series telefoner. På E-series derimot tror jeg det finnes muligheter for dette.

exactly my friend, og..... crap-

Lenke til kommentar
Kan slette dem på min E51 men tror ikke jeg kan legge til nye

Som jeg sa, kan endres på E-serien, ikke på N-serien.

Disse aktive snarveiene er spesielle, ikke vanlige "start programsnarveier". Dvs. at applikasjoner som skal ha snarveier der må være skrevet spesiellt for dette. Mener det finnes noen som har det fra tredjepart, bl.a. en egen Google-snarvei med felt for å skrive søkeord.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Så på N95 kan man ikek engang slette dem? Skjønenr ikke hvorfor folk gidder den N serien, bortsett fra kamera er det jo en nedgradert E serie. Dårligere ram, dårligere prosessor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...