Joste Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hepp! Er nybegynner innen fotografering og vurderer å anskaffe utstyret i overskrifta. Vil denne kombinasjonen fungere bra til fuglefotografering, eller vil bildene bli svært uklare? Lurer også på om Canon EF-S 18-55mm sammen med Canon Extention Tube EF25 II vil fungere fint til makrofotografering? Lenke til kommentar
rieg Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Bør vel ha en linse med F/2.8 hvis du skal bruke converter da blender også x1.4 Lenke til kommentar
solaas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Den første er det bare å glemme. Kameraet ditt vil miste auto fokus(Untak med 1d mark). Jeg tror også at kvaliteten på bildene ville blitt ræva og skal man bruke en converter er det lurest å bruke samme merke som på objektivet. Skal du ha mye zoom for en "liten" penge velg heller denne. http://www.fotovideo.no/aspx/produkt/prdin...aspx?plid=29439 Du kan kjøpe en 70-200mm f/4 L Usm med 1.4 canon converter og oppnå tilfredstillende resultater. Endret 3. juni 2008 av solaas Lenke til kommentar
Joste Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Ja, den linsa hadde nok vært det greieste, men dessverre for dyr inntil jeg er ferdig med å være student. Spørs om jeg går for 55-250 linsa likevel. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ja, den linsa hadde nok vært det greieste, men dessverre for dyr inntil jeg er ferdig med å være student. Spørs om jeg går for 55-250 linsa likevel. Uten konverter, så er den jo grei. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå