930A0029225AA4C28B8EF095B679285EAAE27078 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hei, har en nesten ubrukt Wii fra desember 2007. Innhold: - Wii Konsole (Chipped - D2C) - Wii Sports - Wiimode (3x) - Wii Nunchuck (3x) - Classic Controller (2x) Spill: L- Wii Sports - Mario Party 8 - Super Mario Galaxy - Zelda Twilight Princess - **Mario Cart 64 - **Mario 64 - **Mario and Yoshi - *Super Mario Bros 3 - *Super Mario Bros - *Sonic 3 - *Alex Kidd - *Skate or Die - *Bubble Bobble * Spillene er kjøpt via Virtuel Console og ** Spillene er kjøpt via Virtuel Console og krever Classic Controller Vil selge denne fordi jeg må faktisk betale hybelen min nå snart og vil ikke selge min PS3. Lurer på pris jeg kan få for denne? Merkelig nok er det og med maaange andre spill som ikke er labels på. Disse er forsåvidt backup spill. Håper på 4000 faktisk. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Merkelig nok er det og med maaange andre spill som ikke er labels på. Disse er forsåvidt backup spill.Piratkopier, med andre ord? Håper ikke at tror det vil øke verdien noe. Lenke til kommentar
930A0029225AA4C28B8EF095B679285EAAE27078 Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Merkelig nok er det og med maaange andre spill som ikke er labels på. Disse er forsåvidt backup spill.Piratkopier, med andre ord? Håper ikke at tror det vil øke verdien noe. Det har jeg ikke sagt noe om og nei dem er ikke med i prisen. Det er valgfritt valg etter kjøpet om de ønsker eller ikke. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg har en venn som skal ha seg en Wii, men når jeg tenker meg om vet jeg ikke om jeg vil støtte mennesker som bidrar til å senke kvaliteten på spill, og samtidig øke prisen. Ha en fortsatt god kveld Lenke til kommentar
innard Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 idiot ^ om ikke annet løfter wii kvaliteten på spilla. har aldri hatt det så morro som når jeg spilte metroid for første gang på wii. interaktiviteten som wiimoten gir, drar deg lenger inn i spillets verden enn det noen ekstra pixler noen gang kan gjøre. nei, ta det grafikkpratet ditt og stapp det inn i huttiheita k? thx. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg tro du skal lese tråden en gang til jeg Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 idiot ^ om ikke annet løfter wii kvaliteten på spilla. har aldri hatt det så morro som når jeg spilte metroid for første gang på wii. interaktiviteten som wiimoten gir, drar deg lenger inn i spillets verden enn det noen ekstra pixler noen gang kan gjøre. nei, ta det grafikkpratet ditt og stapp det inn i huttiheita k? thx. Jeg tro du skal lese tråden en gang til jeg Eid! Hva du kan få aner jeg ikke.. Lenke til kommentar
innard Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) oi, jeg beklager.. har vært en lang dag.. du har selvfølgelig helt rett jorchi. Sånt kan skje Endret 8. juni 2008 av innard Lenke til kommentar
420maryjane Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Med tanke på at wii med orginalspill går for underkant av 2000 kroner på nettauksjoner som QXL og Finn, så tviler jeg sterkt på at du får 4000 kroner for den. Om jeg ikke tar helt feil så mister du tilgangen til online content når du chipper, så om ikke annet så risikerer du faktisk at verdien synker ytterligere. Skal ikke si noe sikkert, men tenk over det Lenke til kommentar
r88 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Merkelig nok er det og med maaange andre spill som ikke er labels på. Disse er forsåvidt backup spill. Håper på 4000 faktisk. Måtte du brenne i helvete. Eller havne i en ulykke hvor du mister begge armene og aldri mer kan spille piratkopierte spill. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 det var da litt overdrevent sagt, men ja du burde kjøpe orginale spill min venn for å støtte utviklere! verden over,men opp til enhver hva de gjør etter min mening, du får bare ta konsekvensene av det Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Verdt å nevne at den er chippet, da øker den godt i pris.. og, ingen fare med online enda... Uansett, heller homebrew over det lille internett innholdet det finnes.. har ikke fått innstallert homebrew kanalen, men gjør det nok snart! Er de spillene du nevner orginale? Selv skal jeg innrømme at jeg har en haug med piratkopier.. men, av de spillene jeg har uorginalt, er Tony Hawk downhill mest brukt.. og med en spilletid på 1 time eller noe.. Jeg har en liten samlemani, og elsker og eie mange spill.. rekker ikke spille gjennom alt, så da er det greit de dårlige ikke koster noe.. Har samme problem på ps3 og 360.. kjøper mer enn jeg spiller.. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 det var da litt overdrevent sagt, [...]Min kvalifiserte gjetning er at han var ironisk. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 det var da litt overdrevent sagt, [...]Min kvalifiserte gjetning er at han var ironisk. Ironi funker ikke på nett. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 ville jo si at det er sarkasme og ikke ironi , ironi er vel mer noe som skjer med en person som ikke burde skje sort of:S Lenke til kommentar
haalo Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ironi funker ikke på nett.Jeg er uenig, det kan fint virke hvis den bokstavelige betydningen er fornuftsstridig. ville jo si at det er sarkasme og ikke ironi , ironi er vel mer noe som skjer med en person som ikke burde skje sort of:SDet stemmer ikke; slå det opp. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ironi funker ikke på nett.Jeg er uenig, det kan fint virke hvis den bokstavelige betydningen er fornuftsstridig. Jeg er uenig. For at ironi skal funke må man høre stemmer og se på kroppsspråk. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Jeg er uenig. For at ironi skal funke må man høre stemmer og se på kroppsspråk.En kan dedusere at noe er ironisk ment fra andre ting enn kroppspråk, sjøl om det som regel krever mer tenking. En kan dessuten erstatte kroppsråk med [ironi]-"tags" (eller lignende selvfølgelig). Endret 5. juni 2008 av haalo Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg er uenig. For at ironi skal funke må man høre stemmer og se på kroppsspråk.En kan dedusere at noe er ironisk ment fra andre ting enn kroppspråk, sjøl om det som regel krever mer tenking. En kan dessuten erstatte kroppsråk med [ironi]-"tags" (eller lignende selvfølgelig). Hvis du tenker på å tydelig merke ironien så går det bra ja. Lenke til kommentar
930A0029225AA4C28B8EF095B679285EAAE27078 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) http://www.qxl.no/accdb/viewitem.asp?ListN...ctionNrInList=0 Alle spillene jeg har er ORGINALE! Jeg prøver ikke å selge med brente spill. Endret 10. juni 2008 av ziller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå