Gå til innhold

Selge min Wii. Hva slags pris?

Anbefalte innlegg

Hei, har en nesten ubrukt Wii fra desember 2007.

Innhold:

- Wii Konsole (Chipped - D2C)

- Wii Sports

- Wiimode (3x)

- Wii Nunchuck (3x)

- Classic Controller (2x)

Spill:

L- Wii Sports

- Mario Party 8

- Super Mario Galaxy

- Zelda Twilight Princess

- **Mario Cart 64

- **Mario 64

- **Mario and Yoshi

- *Super Mario Bros 3

- *Super Mario Bros

- *Sonic 3

- *Alex Kidd

- *Skate or Die

- *Bubble Bobble

* Spillene er kjøpt via Virtuel Console og

** Spillene er kjøpt via Virtuel Console og krever Classic Controller

Vil selge denne fordi jeg må faktisk betale hybelen min nå snart og vil ikke selge min PS3. Lurer på pris jeg kan få for denne?

Merkelig nok er det og med maaange andre spill som ikke er labels på. Disse er forsåvidt backup spill.

Håper på 4000 faktisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

idiot ^

om ikke annet løfter wii kvaliteten på spilla. har aldri hatt det så morro som når jeg spilte metroid for første gang på wii. interaktiviteten som wiimoten gir, drar deg lenger inn i spillets verden enn det noen ekstra pixler noen gang kan gjøre. nei, ta det grafikkpratet ditt og stapp det inn i huttiheita k? thx.

Lenke til kommentar
idiot ^

om ikke annet løfter wii kvaliteten på spilla. har aldri hatt det så morro som når jeg spilte metroid for første gang på wii. interaktiviteten som wiimoten gir, drar deg lenger inn i spillets verden enn det noen ekstra pixler noen gang kan gjøre. nei, ta det grafikkpratet ditt og stapp det inn i huttiheita k? thx.

Jeg tro du skal lese tråden en gang til jeg :)

Eid! :D

Hva du kan få aner jeg ikke..

Lenke til kommentar

Med tanke på at wii med orginalspill går for underkant av 2000 kroner på nettauksjoner som QXL og Finn, så tviler jeg sterkt på at du får 4000 kroner for den.

Om jeg ikke tar helt feil så mister du tilgangen til online content når du chipper, så om ikke annet så risikerer du faktisk at verdien synker ytterligere.

Skal ikke si noe sikkert, men tenk over det :)

Lenke til kommentar
Merkelig nok er det og med maaange andre spill som ikke er labels på. Disse er forsåvidt backup spill.

Håper på 4000 faktisk.

Måtte du brenne i helvete. Eller havne i en ulykke hvor du mister begge armene og aldri mer kan spille piratkopierte spill.

Lenke til kommentar

Verdt å nevne at den er chippet, da øker den godt i pris.. og, ingen fare med online enda... Uansett, heller homebrew over det lille internett innholdet det finnes.. har ikke fått innstallert homebrew kanalen, men gjør det nok snart! :)

Er de spillene du nevner orginale? Selv skal jeg innrømme at jeg har en haug med piratkopier.. men, av de spillene jeg har uorginalt, er Tony Hawk downhill mest brukt.. og med en spilletid på 1 time eller noe.. :p

Jeg har en liten samlemani, og elsker og eie mange spill.. rekker ikke spille gjennom alt, så da er det greit de dårlige ikke koster noe.. Har samme problem på ps3 og 360.. kjøper mer enn jeg spiller..

Lenke til kommentar
Ironi funker ikke på nett.
Jeg er uenig, det kan fint virke hvis den bokstavelige betydningen er fornuftsstridig.

ville jo si at det er sarkasme og ikke ironi , ironi er vel mer noe som skjer med en person som ikke burde skje sort of:S
Det stemmer ikke; slå det opp.
Lenke til kommentar
Jeg er uenig. For at ironi skal funke må man høre stemmer og se på kroppsspråk.
En kan dedusere at noe er ironisk ment fra andre ting enn kroppspråk, sjøl om det som regel krever mer tenking. En kan dessuten erstatte kroppsråk med [ironi]-"tags" (eller lignende selvfølgelig). Endret av haalo
Lenke til kommentar
Jeg er uenig. For at ironi skal funke må man høre stemmer og se på kroppsspråk.
En kan dedusere at noe er ironisk ment fra andre ting enn kroppspråk, sjøl om det som regel krever mer tenking. En kan dessuten erstatte kroppsråk med [ironi]-"tags" (eller lignende selvfølgelig).

Hvis du tenker på å tydelig merke ironien så går det bra ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...