Gå til innhold

AoC: Gamespot har gitt Conan 8.5 ;)


Anbefalte innlegg

http://www.gamespot.com/pc/rpg/ageofconanh...ten;all;title;2

 

8.5 great

Critic Score 8.7 User Score 8.4 927504_66388.jpg

 

"Technical issues notwithstanding, the violently rewarding Age of Conan is one of the finest online RPGs available."

 

"<H2 _element_extended_="true">The Good</H2>

  • good_brutal_s.gif
  • good_great_sound_track_s.gif
  • good_greatsoundeffects_s.gif
  • good_ohsnap_s.gif
  • good_outstanding_gameplay_s.gif
  • good_outstanding_design_s.gif

  • Mature, brilliantly imagined game world is a pleasure to explore
  • Exciting combat keeps you constantly involved
  • Many quests are powerfully written and have emotional impact
  • Varied classes make both team and solo play equally viable
  • You can tear a man's heart out of his chest and eat it.

"

 

Er ikke så gale dette av Amerikas største og annerkjente spilleside Les mer i artikkelen i linken ovenfor .

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik ståa er nå se har jeg store problemer med å forstå hvorfor dette spiller får gode karakterer.

 

Crafting funker nesten ikke.

 

PvP suger balle. Ihverfall på PvP servere og balanse er ikke eksisterende.

 

End game er lite revolutionerende og fokuserer på den tåpelige "item grind" oppskriften. Vil også ta mange måneder før det blir liv i TBK.

 

Quest rewards man får er så tåplige at jeg får vondt. Får kanskje caster item som reward i en av 50 quester, mens hver andre quest har en dagger eller light armor som reward.

 

Kong Conan virker helt lost. Hver gang du møter han sier han tåpelige ting som "Im Conan the cimmerian", "Im Conan the Rebel" og "Im Conan of the Isles". Cluet er at han fremstår ikke som Conan akkurat men som et esel.

 

Når det kommer til lore ellers så suger det balle. Det eneste dette spillet deler med den Hyboriske verden skapt av R.E.H. er navn på steder og karakterer. Ellers er likheten ikke eksisterende i mine øyner.

Lenke til kommentar
Meh. Gamespot er ikke så veldig flinke til å anmelde spill, men for all del, koselig det der. Hadde anmelderen gitt spillet noe mindre hadde han jo tross alt mistet jobben.

 

 

Grunnen til at jeg liker gamespot er user score , som er spillernes egen røst - DEN har mye å si for meg når jeg titter på spill , ellers er jeg litt enig i at gamespot har litt tåke i seg , men det er dog en av verdens største sider for spill da ;)

Lenke til kommentar
Slik ståa er nå se har jeg store problemer med å forstå hvorfor dette spiller får gode karakterer.

 

Crafting funker nesten ikke.

 

PvP suger balle. Ihverfall på PvP servere og balanse er ikke eksisterende.

 

End game er lite revolutionerende og fokuserer på den tåpelige "item grind" oppskriften. Vil også ta mange måneder før det blir liv i TBK.

 

Quest rewards man får er så tåplige at jeg får vondt. Får kanskje caster item som reward i en av 50 quester, mens hver andre quest har en dagger eller light armor som reward.

 

Kong Conan virker helt lost. Hver gang du møter han sier han tåpelige ting som "Im Conan the cimmerian", "Im Conan the Rebel" og "Im Conan of the Isles". Cluet er at han fremstår ikke som Conan akkurat men som et esel.

 

Når det kommer til lore ellers så suger det balle. Det eneste dette spillet deler med den Hyboriske verden skapt av R.E.H. er navn på steder og karakterer. Ellers er likheten ikke eksisterende i mine øyner.

 

QQ

Vil du ha en liten is og plaster på såret?

Or rather some cheeze with that whine?

Hva skal de gjøre med Conan for å få han til å virke intelligent, jeez, skal det sitte en kar og styre han? Siden han er en bot har jeg liten tro på at det finnes noe som helst som kan hjelpe på "dumheten" hans.

Lenke til kommentar
Slik ståa er nå se har jeg store problemer med å forstå hvorfor dette spiller får gode karakterer.

 

Crafting funker nesten ikke.

 

PvP suger balle. Ihverfall på PvP servere og balanse er ikke eksisterende.

 

End game er lite revolutionerende og fokuserer på den tåpelige "item grind" oppskriften. Vil også ta mange måneder før det blir liv i TBK.

 

Quest rewards man får er så tåplige at jeg får vondt. Får kanskje caster item som reward i en av 50 quester, mens hver andre quest har en dagger eller light armor som reward.

 

Kong Conan virker helt lost. Hver gang du møter han sier han tåpelige ting som "Im Conan the cimmerian", "Im Conan the Rebel" og "Im Conan of the Isles". Cluet er at han fremstår ikke som Conan akkurat men som et esel.

 

Når det kommer til lore ellers så suger det balle. Det eneste dette spillet deler med den Hyboriske verden skapt av R.E.H. er navn på steder og karakterer. Ellers er likheten ikke eksisterende i mine øyner.

 

QQ

Vil du ha en liten is og plaster på såret?

Or rather some cheeze with that whine?

Hva skal de gjøre med Conan for å få han til å virke intelligent, jeez, skal det sitte en kar og styre han? Siden han er en bot har jeg liten tro på at det finnes noe som helst som kan hjelpe på "dumheten" hans.

 

Mon tro om det finnes en kur mot "fanboiness"?

 

Båda Sharak, Kalanthes og Crimaleicho var mye mer gjennomført enn det Conan er. I et spill som heter Age of Conan, burde man da ikke jobbe litt med å skape en Conan som står i stil med den man finner i bøkene?

Lenke til kommentar

Greit nok at de vil lage en review så tidlig for PR sin skyld og reklame for egen webside, siden mange kommer til å lese den, men egentlig er det tullball.

 

De færreste har starta på By til By krigføring og borderkingdom politikk, som er selve hjertet og sjelen i spillet. Har man ikke engang luktet på endgamet så blir det halvhjerta å skrive en review.

 

Det er som å spille igjennom singleplayeren på Starcraft (eller et annet RTS) uten å ha peiling på hvordan multiplayeren delen er før man skrive anmeldelse. Riktignok er det mange som bare spiller campaigns (og SC/BW var legendarisk sånn sett), men spillet er lagd for multiplayeren.

Lenke til kommentar

Nå skal det sies at jeg spilte WoW i 1 år før jeg så noe som helst til end-game og pvp. Og da var end-game for meg MC (Molten core) (kom aldri lenger pre TBC). Og jeg digga jo spillet i hele den tiden. Med andre ord...for en haug av spillere så er selve den delen å komme seg til 80 og når man er 80 hvordan man ellers kan grinde, tjene gull til mount etc...UTEN å se noe til end-game raid, end game pvp goal etc..

 

Dvs det er på sin plass med anmeldelser nå:)

Lenke til kommentar

Denne karakteren var langt riktigere enn den patetiske nasjonalistiske blindheten som VG og andre norske medier drier med ihvertfall... Terningkast 6 my ass. 6 kan være en mulighet hvis spillet blir lappet på i 1 år fremover, men man skal bedømme etter nåværende kvalitet, ikke teoretisk potensiale.

Lenke til kommentar
Mon tro om det finnes en kur mot "fanboiness"?

 

Båda Sharak, Kalanthes og Crimaleicho var mye mer gjennomført enn det Conan er. I et spill som heter Age of Conan, burde man da ikke jobbe litt med å skape en Conan som står i stil med den man finner i bøkene?

FOr jeg spiller spillet.(ironi, jeg spiller faktisk ikke spillet)

 

I rest my case, meningsløs jabber om NPC-chat? QQ more :p

Endret av Strindmo
Lenke til kommentar

Skulle jeg gitt en score til AoC ville jeg gitt 7.5 .

2 poeng trekkes av rein og skjær bugs, det er for mange av de for øyeblikket, 0.5 poeng trekkes for mangel på innhold på veien til level 80. Når det er sakt, selv om jeg har whinet en god del er jeg svært fornøyd med spillet. Rerollet Conquror etter en del frustrasjon med Assassins.

Lenke til kommentar
Det sier mye om spillet om det står at anmelderen frydet seg

 

 

Det sier bare det samme som 100000 andre sier etter dem har sett trailers fra AoC, dem fryder seg alle. Men det hjelper oss ikke til å finne ut hvordan AoC er i forhold til andre spill av samme sjanger etc..

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...