sssh Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Har porblemer med mitt nye skjermkort, et Asus EAH2600XT. Har installert de nyeste driverne. Etter start av windows, laster alle programmene inn som vanlig. Men etter en liten stund, sånn ca 10 sek, skjer ett av to: 1: Skjermen blir svart. Jeg må ta en hard-reset, får ikke gjort noen ting. 2: Jeg får opp følgende feilmelding: Når nr 2 skjer, kan jeg bruke maskinen som normalt. Men nr 1 skjer irriterende ofte, jeg har vørt oppe i 7-8 oppstarter av maskinen før nr 2 kommer, og jeg kan bruke maskinen. Noen som vet hva jeg kan foreta meg? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Du har fjernet alle de gamle drivere du hadde? Hvis du kjører windows i VGA mode (velges ved å trykke F8 før loading av windows) så bør du ihvertfall greie å få brukt windows uten å starte om 10 ganger. Lenke til kommentar
sssh Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Du har fjernet alle de gamle drivere du hadde? Hvis du kjører windows i VGA mode (velges ved å trykke F8 før loading av windows) så bør du ihvertfall greie å få brukt windows uten å starte om 10 ganger. Jepp, fjerna drivere før installasjon av nye. Har gjort dette en gang til for sikkerhets skyld, ingen endring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå