Gå til innhold

Hardware.no: Age of Conan-reklame


Anbefalte innlegg

Fint at AoC-reklamen forsvinner i dag, men slik jeg tolker innlegget til "Howard", betyr ikke det nødvendigvis at det var siste gang vi så slik reklame? Vær så snill HW, ta kritikk på dette fra alle innleggene her, det må da være bedre løsninger tilgjengelig?

 

Vi får håpe elkjøp ikke fikk økte salgstall så den ikke kjøper reklameplassen igjen, men om mange så denne tråden, sendte link til 10 venner som igjen sendte link vidre så kan det hende folk fikk lyst til å kjøpe conan selv om tråden var negativ , kanskje denne tråden øker bruken av store reklamer på forsiden.

 

Selv synnes jeg at reklamen kunne vert 1x1 cm på begge sider i det hvite feltet , da hadde den ikke vært plagsom for de som ikke liker rødt og alle hadde sett den uansett pga den er utenfor siden.

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sms tjeneste har vært diskutert men man mener at summen som hw sitter igjen med til slutt er for lav etter telenor har tatt 98% osv.

 

Med 147328 registrerte medlemmer hadde HW hatt en million om det kostet 10kr = bedre side, testutstyr osv.

De serriøse hadde nok betalt og random forumtroll og spam hadde forumet tjent på foruten uansett.

Lenke til kommentar

Jeg ville delt nyhetene og forumet.

Hadde betalt for forumet, men kommer ikke til å betale ett øre for nyheter om Ipod.

 

Btw, noen som så samme type reklame som Conan for Race Driver Grid på gamer.no? Har ikke sjekket om det er en tråd for den, men nå så den ut som den var vekke.

Lenke til kommentar

Hvorfor betale for å slippe reklame, når Adblock e.l. gjør trikset? Dersom vi skal betale for å få bedre tjenester, så blir det en helt annen sak. Man kan jo tross alt ikke tvinge folk til å trykke på reklamer, så reklame er en dårlig inntektskilde dersom folk har muligheten til å fjerne reklamen helt.

 

Er det ikke reklame nok i seg selv når et produkt er godt, kanskje? Tydeligvis ikke.

Lenke til kommentar
Syns den var fin jeg :blush:

 

Hardware.no sine medarbeidere får jo lønn fra arbeidet de gjør, og pengene må komme fra et sted - for vi brukere betaler jo ingenting for å bruke websiden.

 

Ville dere heller betalt en abonnementsavgift for å lese artikler på hardware.no, reklamefritt?

Jeg ville ikke. Foretrekker å lese nyheter i utlandet på f.eks The Inquier siden de ofte er 1-2 dager før Hardware.no siden de ikke må oversette enkelte artikler, og samtidig har flere nyheter. Selv om Hardware har noen gode tester og god kommentarfunksjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...