Gå til innhold

Hardware.no: Age of Conan-reklame


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor denne reklamen kommer nå. I alle år har reklamen vært på et moderat nivå, men i dag skal den være ekstrem. Edda Media kan ha kommet med et budsjettkutt hos Hardware.no, men da virker det ikke rimelig at en ny side, Tek.no, blir lansert samme dag. Å lage en slik side kan jo ikke ha tatt annet enn tid og penger.

 

Selv tror jeg Hardware.no har beveget seg bort i fra hva de trofaste leserne vil, og gjetter vilt. Heldigvis ble en spørreundersøkelse gjennomført (på forsiden av Hardware.no, i en av annonseplassene, som sikkert mange ikke får med seg fordi de har blokket slikt), og er vi heldige vil de rette seg etter denne.

 

Hadde vært artig å sett en oversikt av besøkstall hos Hardware.no, før og etter reklamen, og iPod/Ipod-diskusjonen.

Lenke til kommentar
Det er reklame der.

Jeg får reklame, men ikke AoC reklame.

http://i31.tinypic.com/2a6786r.png

Strekk vinduet ditt litt breiere så skal du se.

 

Redigert: Gikk vist ikke ann å strekke en nettleser til breiere enn oppløsningen du har på skjermen. Aldri tenkt over.

Men hvis du virkelig kjører 1024x768, noe jeg regner med du gjør, så må du uansett ha større oppløsning for å i det heletatt se reklamen.

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Jeg tror ikke vi kan se reklamen når du uansett kutter bort delene av bildet hvor reklamen skal være I paint :ermm: ...

 

Jeg har ikke kuttet noe av venstresiden. Og jeg får ikke reklame på høyresiden heller

 

Edit:

Stort bilde som viser hele skjermen:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

2wekk0o.jpg

Endret av Kris93
Lenke til kommentar
Jeg regner med du kjører 800x600 eller 1024x768 i oppløsning på skjermen din?

 

Det er 1024x768, ja.

Det er vel derfor jeg ikke ser reklamen?

 

Japp det er det... Jeg prøvde nettop å sette ned til 1024x768, reklamen forsvant... Men jeg anbefaler ikke å kjøre 1024x768 på en 19" skjerm... Det ser rett og slett stygt ut...

 

Edit:

Jeg vil heller se på reklamen for å si det sånn...

Endret av LooperNor
Lenke til kommentar
Haha, steina, nå fikk du meg til å lolle ganske hardt her. Satan for en moralpreken. Sammenligne piratkopiering med plagsom reklame? Trodde virkelig ikke at det gikk ann. Folk som ikke liker reklame og ikke vil ha slike gale utspring HW kommer med idag har sin fulle rett å bestemme selv hva de vil se, hvis dette er mulig, og ja, det er det via slike program. Synd trist og leit for hw. De går nok ikke dukken av at noen fjerner reklamen dems. Ifølge din teori kan ingen sette på anti-reklame-klistremerker på postkassa si, og registrere seg i det registeret, for da mister posten penger og da er vi tyver.

Sorry, den går ikke.

Og bare på trass mot deg steina, for old times sake, skaff dere adblock og admunch og hva nå enn alle de navna var.

Jaha? Har du i det heletatt lest det du skrev før du postet det?

Og ja, jeg sammenligner piratkopiering med å blokkere inntektskilden til hardware.no samtidig som du benytter deg av "produktet".

 

"De går nok ikke dukken av at noen fjerner reklamen dems."

Det er et like godt argument som at plateselskapene ikke går dukken av piratkopiering, men du kan jo se hvor godt de liker det.

Også på de måten du sammenligner dette med reklame i posten, blir heller ikke mye av det samme.

Postvesenet har ikke reklame som hovedinntektskilde.

 

Og hvis du leser posten min, så ser du ikke at jeg på noen måte sier at dere er noen idioter som blokkerer reklamen, for noe av reklamen blokkerer jeg faktisk selv. :p

 

Jeg ber heller om å slutte å ANBEFALE programmer i hytt og pine, spesielt når ingen har spurt om det.

 

Är du verkligen seriös med dina inlägg i detta ämne?

Personligen har jag använt hw.no som startsida sedan jag flytta hit till Norge för 6 år sedan, men nu försvann den faktist. Normal reklam rör mig mitt i ryggslutet, men jag vill inte bli påtvingad epilepsi när jag startar en webbrowser. Det allra värsta är att jag tom fick lust att säga upp abbonemanget på AoC också i samma sväng.

Lenke til kommentar

Når jeg gikk inn på forsiden til hardware.no idag så trodde jeg virkelig at jeg hadde kommet inn på feil side. Men neida, jeg hadde kommet rett dessverre. For å si der rett ut så ser det helt for jævlig ut! Hardware.no fikk sikkert godt betalt for den reklamen, men er det verd å få mange sinte brukere?

Lenke til kommentar
Är du verkligen seriös med dina inlägg i detta ämne?

Personligen har jag använt hw.no som startsida sedan jag flytta hit till Norge för 6 år sedan, men nu försvann den faktist. Normal reklam rör mig mitt i ryggslutet, men jag vill inte bli påtvingad epilepsi när jag startar en webbrowser. Det allra värsta är att jag tom fick lust att säga upp abbonemanget på AoC också i samma sväng.

Er DU virkelig seriøs i dette emnet? :!:

Ikke for å ødelegge ditt knallgode poeng, men man får ikke epilepsi bare av et stillestående bilde.

Ikke dette bildet iallfall.

Og at du vil si opp abonnementet ditt på grunn av denne reklamen var jo det i alle fall noe spesielt.

 

Jeg også missliker denne reklamen, glem ikke det.

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Sensitive mennesker, hisser seg opp, sletter startsider lager mye styr.

På en gratisside kan må man vel godta litt av hvert.

 

Hadde jeg fått 200.000kr av elkjøp for å henge opp en banner uten for huset mitt hadde jeg gjort det selv om det egenlig ikke står i stil til resten av husne, hvorfor skal hw.no gjøre noe annet?

Selve siden er ikke forandret, bare fargene utenfor , har det egentlig så mye å si de 10 sekundene man er der?

Det finnes større problemer i verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...