The Stig Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Legger til at siden nå er uleselig i safari mobilbrowser. Ble nesten litt lei meg pga dette, da omtrent halvparten av suringen min på hw er med telefonen ... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Nå må folk slutte å anbefale programmer for å fjerne reklame fra hardware sine sider. Dere "stjeler" ved å lese artikler uten at reklamene vises, da hardware ikke får noen inntekter for dette. Dette har dere fått streng beskjed om tidligere også i en annen tråd. Men for all del, gå også på EA Games sine forum og anbefal bittorrent trackere for hvor du kan laste ned piratkopier av spillene deres. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Får ta å bruke Tek.no frem til det er borte Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Men for all del, gå også på EA Games sine forum og anbefal bittorrent trackere for hvor du kan laste ned piratkopier av spillene deres. Ikke for å starte en offtopic diskusjon, men å fjerne reklame kan så absolutt ikke sammenlignes med å ulovlig laste ned spill. Hardware-nettverket får vel betalt for visninger. Små tillegg til f.eks. Firefox, som skjuler reklamen, laster den vel fortsatt inn? I så tilfellet vil jo nettverket fortsatt få betalt for visningen, selv om den blir skjult i nettleseren. Eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Age of conan bryr meg midt i rompehullet, og om jeg trykker på den reklamen slik HW får peng i kassa, er det rett og slett et feiltrykk siden reklamen dekker 50% av skjermen min. Jeg vil ha meg frabedt å bli kalt tyv fordi jeg fjerner dette satans skaperverk. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Nå er det bare øverste fane som er klikkbar da kanskje du burde sjekke ut den midterste linken. her her her er det rett og slett et feiltrykk siden reklamen dekker 50% av skjermen Den klikkbare delen dekker bare et lite felt øverst på siden og 90% av tiden er det ikke conan reklame der så det er bare noen få ganger om man er veldig heldig og nøyaktig man faktisk får klikket på reklamen (pirk) Med uansett det er på forsiden, hvor lenge er man der? Sansynligheten er jo stor for at man vil trykke seg videre med en gang til forum osv. Man ser reklamen-blir frustrert, går inn her og overdriver. Og mer den diskuteres, desto fler får den med seg = større sukse = Elkjøp vil kjøpe flere slike plasser senere. Endret 3. juni 2008 av War Lenke til kommentar
likferd Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Nå er det bare øverste fane som er klikkbar da kanskje du burde sjekke ut den midterste linken.her her her Hva faen er poenget ditt? Jeg klager på alt for store og synlige reklamer, og du sier jeg skal sjekke synet? Logikken er svimlende fraværende. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 glad jeg har adblock og greasemonky script på hw nettverket... den reklamen det set jo ikke ut... ødelegger leseropplevelsen og Lenke til kommentar
War Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Bruk https://www.diskusjon.no/ Og ikke hardware.no / www.hw.no Om man skal rett inn på forumet. Her er foressten 4 juni siden som kommer kl 00:00 i natt. (Forsiden hardware.no ) Endret 3. juni 2008 av War Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hardware er ikke lenger etterrettelig, og tidvis styrt av kommersielle hensyn. Enda en link som forsvinner fra mine favoritter. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Små tillegg til f.eks. Firefox, som skjuler reklamen, laster den vel fortsatt inn? I så tilfellet vil jo nettverket fortsatt få betalt for visningen, selv om den blir skjult i nettleseren. Eller tar jeg helt feil? Hadde det vært så vel, så hadde det ikke vært noe problem. Men nei, reklamen blir ikke lastet når du har "skjult" den. (rettere sagt _blokkert den_) Lenke til kommentar
AeterneL Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hardware har jo blitt like mye buy-off's som IGN, for svingende! >_< Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg sier bare to ord; Skjerp dere! Den reklamen ødelegger hele siden, jeg har ei heller sett noe reaksjon på det nye designet selv alle protestene imot det systemet, dere ligger dårlig ann hos meg og en haug med andre brukere hvis dere fortsetter sånn som dere gjør nå, dere ligger allerede dårlig ann blant flere. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Fremtidens Hardware.no? Lenke til kommentar
Valandil Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg er en stor fan av Age of Conan og Funcom, og det gleder meg at AoC får større oppmerksomhet, MEN denne reklamen bryter for mye med designet og fargene til HW.no. Rød bakgrunn mot hvit hoveddel. Og bildet krasjer fullstendig med den minimalistiske stilen. Et vanlig reklame banner hadde vært nok. Det er ikke så pent å si, men det ser ut som web designeren har vært på fylla rett og slett. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Fant enda en full designer. Synnes ikke det er så ille, man må jo også se på det store bildet som betyr mer penger til netverket som igjen betyr bedre sider for oss. Endret 3. juni 2008 av War Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Jeg visste heller ikke noe om dette før jeg så tråden og deaktiverte adblock. Dette var faen meg stygt og nei jeg føler meg ikke overhodet skyldig for å bruke AdBlock. VG laster seg opp 3x raskere og så slipper jeg alle tvilsomme reklamer på diverse sider. Endret 3. juni 2008 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hva er det neste de legger ut? Dialer og exe-filer? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Nå må folk slutte å anbefale programmer for å fjerne reklame fra hardware sine sider.Dere "stjeler" ved å lese artikler uten at reklamene vises, da hardware ikke får noen inntekter for dette. Dette har dere fått streng beskjed om tidligere også i en annen tråd. Men for all del, gå også på EA Games sine forum og anbefal bittorrent trackere for hvor du kan laste ned piratkopier av spillene deres. HW.no legger jo opp til det selv. Så lenge reklamen er begrenset og ikke forstyrrende, er ikke det til plage for folk. Men når de gjør det på denne måten, så er det faktisk deres egen feil at folk tyr til AdBlock o.l. Mange ønsker også reklame for å få med seg ulike tilbud fra nettbutikker, men en plass går grensen. Dette går helt klart så mye utover lesbarheten at folk glatt velger å fjerne all reklame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå