Ueland Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Flere tråder om emnet er flettet inn hit, FYI. Reklamen viser ikke i forumet lengre, det var en glipp. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg skjønner at det ligger masse penger i en slik reklame, men dette var rett og slett horribelt. Det er en grunn til at mange velger å besøke hardware.no, og det er fordi det er så stilrent og enkelt. Ikke synk ned på et nivå som dette, fordi dette liker folk slett ikke.. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hardware.no se alltid ren og pen ut for meg med Ad Muncher. Fikk utviklerne til å fjerne der øverste feltet for meg. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 En anen ting det har dukka opp i baneret Tek.no hva er det Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Trodde jeg hadde gått inn på gamespot.com Lenke til kommentar
War Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Når man åpner forsiden er det ca 7 ting man kan velge mellom og en av disse trykker man jo på med en gang. En av nyhetene, reklamene eller for eks forum. Hos en vanlig bruker er forsiden oppe i ca 2 sekunder. All reklame er god reklame, nå har enda flere fått med seg conan reklamen og reklamen var en suksess og kanskje vi vil se flere store reklamer i tiden fremover da vi selv sprer reklamen med slike diskusjoner. Skulle jeg satt inn reklame ville jeg valgt den store så reklamen min fikk en egen tråd! Endret 3. juni 2008 av War Lenke til kommentar
kvase Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Synes HW.no går mot sin visse undergang sliter jo mer å mer med stabilitet halvdårlige reportasjer + mye reklame joppo ser snart verre ut en utsiksbilde av hong kong gatene hvor skal man se hen for å finne noe inntresangt mmmm Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Forferdelig stygt, rett og slett. Som flere nevner, greit nok at HW.no lever utelukkende på reklameinntekter, men reklame må nødvendig sees for at det skal fungere. Og slik forsiden ser ut nå, tror jeg antallet nye besøkende kan synke drastisk. Det er selvfølgelig mulighet for å bruke diverse tilleggsprogram som fjerner reklamen, men dette burde være unødvendig. Jeg har ingenting imot reklame som glir stillmessig inn i siden, og attpåtil er relativt til hva siden handler om - noe Age of Conan reklamen ikke kan sies å være. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Viktig informasjon til alle dere som er DRITTLEI reklame som jeg er. Gå til innkjøp av programvaren admuncher, som fungerer til alle nettlesere, blokker absolutt all reklame og popups. Gratis test versjon 30dager, ellers koster det rundt 20$ Har hatt dette nå i 3-4år og jeg kunne aldri klart meg uten. Installer når, og gi meg tilbakemelding. Dere kommer til å bli like glad i admuncher som meg, jeg elsker nemlig admuncher edit: http://www.admuncher.com/ Endret 3. juni 2008 av lokalen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Får mindre og mindre tiltro til hw-nettverket for tida. Ikke bare stygg og forstyrrende reklame, men gang på gang problemer med linking av artikler også pluss alt for mye agurker. Det blir rett og slett slik at jeg snart ikke gidder å sjekke sidene. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Uff, nå ser det ut som Gamespot, og det er ikke en god ting. Har alltid likt HW.no fordi nettsiden har vært oversiktlig og nøytral. Håper virkelig ikke det blir vanlig med så mye reklame. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 legg inn admuncher davel, og si hadet til all reklame for resten av ditt liv. verre er det ikke. Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Trodde jeg hadde gått inn på gamespot.com Hahah, jeg og :!: Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg har brukt Scriptblocker, flashblocker og ikke minst adblockplus så lenge nå at jeg kan ikke huske sist jeg så normal hw.no Jeg slo de av nå og reloadet hw.no ...pcen startet og lagge og den brukte lang tid og laste all reklamen Det så også helt jevlig ut. Jeg skrudde raskt på adblock og slikt igjen... Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 LOL, regnet med det fantes en slik tråd her i dag. Jeg trodde at startsiden min ble endret av seg selv siden i går, haha. Det var da som f med reklame på forsiden. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Jeg skjønner at det ligger masse penger i en slik reklame, men dette var rett og slett horribelt. Det er en grunn til at mange velger å besøke hardware.no, og det er fordi det er så stilrent og enkelt. Ikke synk ned på et nivå som dette, fordi dette liker folk slett ikke.. Helt engi. Dette var rett og slett ille Endret 3. juni 2008 av Mevon Lenke til kommentar
The7thSense Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg skjønner at det ligger masse penger i en slik reklame, men dette var rett og slett horribelt. Det er en grunn til at mange velger å besøke hardware.no, og det er fordi det er så stilrent og enkelt. Ikke synk ned på et nivå som dette, fordi dette liker folk slett ikke.. Helt engi. Dette var rett og slett ille Helt enig! Forferdelig og forkastelig...(sukk) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg skjønner at det ligger masse penger i en slik reklame, men dette var rett og slett horribelt. Det er en grunn til at mange velger å besøke hardware.no, og det er fordi det er så stilrent og enkelt. Ikke synk ned på et nivå som dette, fordi dette liker folk slett ikke.. Helt engi. Dette var rett og slett ille Helt enig! Forferdelig og forkastelig...(sukk) Må slutte meg til resten her, dette var et nytt lavmål for hardware.no Dypt, dypt skuffa... Lenke til kommentar
jornt Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Syns den var fin jeg Hardware.no sine medarbeidere får jo lønn fra arbeidet de gjør, og pengene må komme fra et sted - for vi brukere betaler jo ingenting for å bruke websiden. Ville dere heller betalt en abonnementsavgift for å lese artikler på hardware.no, reklamefritt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå