Gå til innhold

Hardware.no: Age of Conan-reklame


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner at det ligger masse penger i en slik reklame, men dette var rett og slett horribelt. Det er en grunn til at mange velger å besøke hardware.no, og det er fordi det er så stilrent og enkelt. Ikke synk ned på et nivå som dette, fordi dette liker folk slett ikke..

Lenke til kommentar

Når man åpner forsiden er det ca 7 ting man kan velge mellom og en av disse trykker man jo på med en gang.

En av nyhetene, reklamene eller for eks forum.

Hos en vanlig bruker er forsiden oppe i ca 2 sekunder.

 

All reklame er god reklame, nå har enda flere fått med seg conan reklamen og reklamen var en suksess og kanskje vi vil se flere store reklamer i tiden fremover da vi selv sprer reklamen med slike diskusjoner.

 

Skulle jeg satt inn reklame ville jeg valgt den store så reklamen min fikk en egen tråd!

Endret av War
Lenke til kommentar

Forferdelig stygt, rett og slett. Som flere nevner, greit nok at HW.no lever utelukkende på reklameinntekter, men reklame må nødvendig sees for at det skal fungere. Og slik forsiden ser ut nå, tror jeg antallet nye besøkende kan synke drastisk. Det er selvfølgelig mulighet for å bruke diverse tilleggsprogram som fjerner reklamen, men dette burde være unødvendig. Jeg har ingenting imot reklame som glir stillmessig inn i siden, og attpåtil er relativt til hva siden handler om - noe Age of Conan reklamen ikke kan sies å være.

Lenke til kommentar

Viktig informasjon til alle dere som er DRITTLEI reklame som jeg er.

 

Gå til innkjøp av programvaren admuncher, som fungerer til alle nettlesere, blokker absolutt all reklame og popups.

 

Gratis test versjon 30dager, ellers koster det rundt 20$

Har hatt dette nå i 3-4år og jeg kunne aldri klart meg uten.

 

Installer når, og gi meg tilbakemelding.

Dere kommer til å bli like glad i admuncher som meg, jeg elsker nemlig admuncher

 

edit: http://www.admuncher.com/

Endret av lokalen
Lenke til kommentar

Får mindre og mindre tiltro til hw-nettverket for tida. Ikke bare stygg og forstyrrende reklame, men gang på gang problemer med linking av artikler også pluss alt for mye agurker. Det blir rett og slett slik at jeg snart ikke gidder å sjekke sidene.

Lenke til kommentar

Jeg har brukt Scriptblocker, flashblocker og ikke minst adblockplus så lenge nå at jeg kan ikke huske sist jeg så normal hw.no

 

Jeg slo de av nå og reloadet hw.no ...pcen startet og lagge og den brukte lang tid og laste all reklamen :D Det så også helt jevlig ut.

 

Jeg skrudde raskt på adblock og slikt igjen...

Lenke til kommentar
Jeg skjønner at det ligger masse penger i en slik reklame, men dette var rett og slett horribelt. Det er en grunn til at mange velger å besøke hardware.no, og det er fordi det er så stilrent og enkelt. Ikke synk ned på et nivå som dette, fordi dette liker folk slett ikke..

Helt engi. Dette var rett og slett ille :no:

Endret av Mevon
Lenke til kommentar
Jeg skjønner at det ligger masse penger i en slik reklame, men dette var rett og slett horribelt. Det er en grunn til at mange velger å besøke hardware.no, og det er fordi det er så stilrent og enkelt. Ikke synk ned på et nivå som dette, fordi dette liker folk slett ikke..

Helt engi. Dette var rett og slett ille :no:

Helt enig! Forferdelig og forkastelig...(sukk)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH
Jeg skjønner at det ligger masse penger i en slik reklame, men dette var rett og slett horribelt. Det er en grunn til at mange velger å besøke hardware.no, og det er fordi det er så stilrent og enkelt. Ikke synk ned på et nivå som dette, fordi dette liker folk slett ikke..

Helt engi. Dette var rett og slett ille :no:

Helt enig! Forferdelig og forkastelig...(sukk)

 

Må slutte meg til resten her, dette var et nytt lavmål for hardware.no :thumbdown:

 

Dypt, dypt skuffa... :no:

Lenke til kommentar

Syns den var fin jeg :blush:

 

Hardware.no sine medarbeidere får jo lønn fra arbeidet de gjør, og pengene må komme fra et sted - for vi brukere betaler jo ingenting for å bruke websiden.

 

Ville dere heller betalt en abonnementsavgift for å lese artikler på hardware.no, reklamefritt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...