aklla Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 jeg har sett at den siste tiden har det vært en eller annen væske over og rundt åpningen til den ene cella i batteriet. batteriet ser ut til å funke greit, ingen problemer med å starte eller slikt, men jeg liker ikke den fuktige flekken på batteriet. vet ikke hva det er, men det er ikke vann eller noe slikt, så jeg regner med at det er batterisyre som på en eller annen måte kommer seg ut. er batteriet defekt eller? Lenke til kommentar
bilbao Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 jeg har sett at den siste tiden har det vært en eller annen væske over og rundt åpningen til den ene cella i batteriet. batteriet ser ut til å funke greit, ingen problemer med å starte eller slikt, men jeg liker ikke den fuktige flekken på batteriet. vet ikke hva det er, men det er ikke vann eller noe slikt, så jeg regner med at det er batterisyre som på en eller annen måte kommer seg ut. er batteriet defekt eller? Det kan være to ting jeg kommer på. Det ene er o-ringen som sitter rundt påfyllingslokket eller en celle som begynner å bli defekt. Om batterisyra kommer fra dette lokket kan det også hende at batteriet koker der. I så fall er det bare snakk om tid før batteriet ikke funker. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 har tatt ett bilde også forresten... hadde glemt denne tråden helt Lenke til kommentar
gxi Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Skru av korken og se under at det er en gjennomsiktig væske som ligger nedi der, og at det ikke er for mye. Sjekk da også at det ikke mangler en pakning. Siden de andre er tørre kan du sammenligne mot de. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 tørk den vekk å se om den dukker opp igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå