sticky Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hei og hå! sitter med en maskin som bråker no inn i h******! Begynner å bli ganske lei all bråket. Tenkte da å bygge meg en ganske stille sak. spørsmålet er da, hvilken hd bør jeg velge? Hørt at segate er ganske stille, men vil ha minst mulig med "noise" valget er: 2 120 gb segate disker, eller to 120gb 5400rpm disker i raid. Ifall det blir det siste, hvilken hd er å anbefale? tenkte også på en MIST CPU-kjøler, "Black Silence" - Socket 478 Lenke til kommentar
sticky Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Er det ingen som har noe mening om hvilken HD jeg skal velge? Lenke til kommentar
sticky Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 hmm... kunne trengt litt hjelp her. må ha det fort, for jeg har solgt det gamle Lenke til kommentar
snikka Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg har Seagate Barracuda V 120GB og er veldig fornøyd Den er veldig stille. Du skal lytte godt etter for å høre den. Anbefales! Lenke til kommentar
fredlund Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Har nettopp kjøpt en WD 80GB JB(special edition), og er veldig godt fornøyd med den . Må si at i forhold til min gamle ibm så er den lydløs. Men det finnes andre gode. Søk litt på forumet, så finner du mange andre som spør om det samme. Fred. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå