farao53 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 jeg syntes nr 2 var spreke Lenke til kommentar
HaaviOS Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Nr.2 var bare de tøffeste lyktene, ville tatt dem hvis jeg skulle hatt noen Lenke til kommentar
Caindey Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 nr2 var de som ga bilen en penest helhet. selvom lexus var populært for to år sia, eller at det "egentlig" er sota lexus. gjorde seg best til den bilen der mener nå jeg. Lenke til kommentar
msparco Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Nummer 2, helt klart! Men da bør du sote rutene og. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Bare pass dere for han her om dere setter på nye baklykter!! Neida, dere må gjøre hva dere vil, og syns er fint, så får heller pøblene betale for skadene Kjenner offeret btw. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Bare pass dere for han her om dere setter på nye baklykter!! Neida, dere må gjøre hva dere vil, og syns er fint, så får heller pøblene betale for skadene Kjenner offeret btw. Var det tilfeldigvis lykter nr 4 ? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Nei, men var noen helt hvite baklamper på en helt hvit 240 Ikke pent, men siden det ikke er min bil håper jeg ikke han brydde seg om hva jeg mente, tross alt hans bil og hans valg Så mitt tips er: Gjør akkurat hva dere vil med bilene deres, så lenge dere blir fornøyde Drit i hva alle andre sier, så lenge det ikke er positivt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå