Andy Dufresne Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg vurderer og bytte baklyktene på bilen, og klarer ikke helt og bestemme meg for hvilke jeg skal gå for. Da er det kjekt og høre andres mening. Valgene: Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Bare ikke nr 4. Jeg skjønner ikke hva angel eyes/lexsus lykter gjør på en bil. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Nummer 2 var best, syntes jeg. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Helt klart nummer 2 hvertfall ikke nr 4!! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Nr 1. Nr2 er jo nr 4 som er sotet! Harry lexuslykter blir ikke mindre harry ved hjelp av soting. Ta eventuelt Nr 1 og bruk rød "sotespray". Poler de opp, og da vil du få fete lykter! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Når de er sota, har de jo betydelig mindre kontrast. Ser bedre ut da. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg likte nummer en og nummer tre best. Lexus-lykter passer ikke på annet enn Lexus. Er drittlei av å se Mercedeser, Volvoer og annet som kjører rundt med Lexus-lykter. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Nr. 3. Er mange nye biler som har lignende design, moderne men ser ut som de høre hjemme på bilen. 2 og 4 vil etter min mening få bilen til å virke glorete og harry. Er ikke Nr.1 de orginale baklyktene? Lenke til kommentar
Andy Dufresne Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Nr. 3. Er mange nye biler som har lignende design, moderne men ser ut som de høre hjemme på bilen.2 og 4 vil etter min mening få bilen til å virke glorete og harry. Er ikke Nr.1 de orginale baklyktene? Jo stemmer at nr.1 er de originale. Heller litt mot enten beholde originale eller nr.2, de synes jeg har stil og er ikke for framtredene. Om lyktene er Lexus lykter eller ikke er det samme for meg bare de ser bra ut. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Nr. 2 ser suverent best ut. De andre er enten for like eller for grelle. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Nr. 3. Er mange nye biler som har lignende design, moderne men ser ut som de høre hjemme på bilen.2 og 4 vil etter min mening få bilen til å virke glorete og harry. Er ikke Nr.1 de orginale baklyktene? Jo stemmer at nr.1 er de originale. Heller litt mot enten beholde originale eller nr.2, de synes jeg har stil og er ikke for framtredene. Om lyktene er Lexus lykter eller ikke er det samme for meg bare de ser bra ut. Skal være enig at nr. 2 var veldig elegante. http://www.duemotori.com/foto/2007/14988/thumbs400/1.jpg Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg liker nr. 2 best, men nr. 3 ser heller ikke så gale ut. Lenke til kommentar
illest Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 nr 1 eller 3. Støtter den. Lexus var kult for 2 år siden, og de svarte lyktene ser rånete ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå