Liberalistiske Samebror Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 jeg liker boksene jeg får på statoil Lenke til kommentar
toazty Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 gremmes av slike svar.. fysj a meg.. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Holder med Speik på den.. Laps er ikke særlig godt for seg selv, kaus må nesten tilblandes. Lenke til kommentar
klatten Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Poteter Gulrot Kålrot Lammekjøtt? Koker det på full guffe så alt sammen blir en gigantisk smørje. Tilbehør: Flatbrød (evt. bare brød). Gastromat (obligatorisk!). Så er det bare å øse opp tallerkenen, sette seg til bords (evt. sette seg til bords først, kommer an på om du må reise deg for å rekke oppi den gigantiske gryta), spise litt av godsakene (og brekke seg litt - lapskaus er jo egentlig ikke noe godt), og så drite noe så inni gamperaua etterpå. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 (og brekke seg litt - lapskaus er jo egentlig ikke noe godt) GTFO MAH TREAD! Lenke til kommentar
klatten Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (og brekke seg litt - lapskaus er jo egentlig ikke noe godt) GTFO MAH TREAD! Nårh... Jeg delte jo oppskriften min med dere og greier. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Joda, fin-fin oppskrift, men jeg følte at den ovenfornevnte setningen hadde en støtende effekt på meg (og sikkert andre) lapskaus-fanatikere. Lenke til kommentar
klatten Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Joda, fin-fin oppskrift, men jeg følte at den ovenfornevnte setningen hadde en støtende effekt på meg (og sikkert andre) lapskaus-fanatikere. Greit, da vet jeg det til neste gang jeg snakker med lapskaus-fanatikere at dere er utrolig følsomme av dere. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Moren min lager verdens beste lapskaus men det er hemmelig hva hun har i den. Smakt tre andre mødres lapskaus og de var dritdårlige. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 "Ædda bædda mora mi lager bedre lapskaus enn mora di " Faren din er sikkert sterkere enn faren min også da eller? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 "Ædda bædda mora mi lager bedre lapskaus enn mora di " Faren din er sikkert sterkere enn faren min også da eller? Jah seff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå