dymoletratag Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) -- Endret 10. juli 2015 av Fittegulp Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 forrige gang jeg spiste lapskaus så ble jeg så snasen og sliten i magen. jeg måtte spy og alt kom på teppet i stua så nå blir det ikke lapskaus på en stund for å si det sånn Lenke til kommentar
bBax1 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 lapskaus er digg når den er varm, men kald minner det bare om spy synes jeg bare la være å tenke på hva det ser ut som så er det konge. Lenke til kommentar
SuBWoofeR Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Alt kjøttet jeg har i kjøleskapet, gjerne ost. Og salt. Masse salt. Sann er jeg. Lenke til kommentar
LarsRoger Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det som mamma putter oppi+ en god del salt Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Går ikke mye i lapskaus her i gården, men når vi først lager blir det vel med litt ekstra grønsaker samt flatbrød. Salt og pepper er must. Endret 29. juli 2008 av Haraldson Off-topic = borte vekk! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Haha. Bad Taste jo! Det har jeg i lapskausen min^-^ Nei faktisk så har jeg... INGENTING. Syns det smaker skikkelig udregelig:p Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Lapskaus er godt. Bruker Toro lapskausblanding og har oppi pølsebiter. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Jeg har oppi diverse rotgrønnsaker, poteter (er kanskje rotgrønnsak det, eller?), pølsebiter og buljong (eller hvordan du skriver det). Kjører på med salt og pepper også såklart. Edit: Og det er best i test Endret 29. juli 2008 av Skumtroll Lenke til kommentar
toazty Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 lapskaus ja, nå bruker jeg å koke opp rotgrønnsakene og så mose dette , bruker som regel tykke røkte pølser og noe salt kjøtt , pinnekjøtt \ bog \ fenalår rester , rett og slett det jeg har.. hvis jeg må kjøpe kjøtt så blir det vel saltet bog , ... flatbrød ved siden av denne lapskausen med moste grønnsaker er den beste syns nå jeg, den suppe lapsakusen er ikke lapskaus det er grønnsaks suppe.. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det finnes en grønnsaksuppepose og en lapskauspose http://www.toro.no/index.php?mapping=300&id=1499 Lenke til kommentar
toazty Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 posemat er juks... folk burde tatt seg tid til å lage mat fra bunn av... Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Sant! Blir så mye bedre resultat av det. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg skulle gjene laget maten fra bunn av hvis jeg slapp å jobbe 100% på dagtid og ta meg av renhold av huset og hundene mine. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 det tar MAX 1t å lage lapskaus , den står å lager seg selv over 70% av den timen , tar ca 10min å kutte alle gr.saker og kjøtt..så dette er ikke noe som tar mye tid , hundene kan du gå tur med når den står å surrer å lager seg selv, Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Joda, men da er maten ferdig tidligst klokken 5, og min samboer er svært sulten når han kommer hjem fra jpbb. Jeg er også beklageligvis av typen kjerring som er sliten når jeg kommer hjem fra jobben (og sulten) og interessen for å stå ved grytene i en time + oppvask er svært lav. Jeg jobbet kveld tidligere (fra klokken 18) og i den tiden kom samboeren hjem til skikkelig hjemmelaget mat hver dag. Mye fisk også. Så det er ikke viljen det står på. Ikke har jeg store troen på at guttene her inne lager mat fra begynnelsen så ofte heller. Med mindre de er arbeidsløse og har alt for mye fritid. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Som regel poteter, gulrøtter, pølse og kjøtt (kva som helst). Litt purrelauk kan setja ein spiss på smaken. Må ha flatbrød til. Endret 31. juli 2008 av Jassogitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå