aok Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Driver å prøver ut Elements (lasta ned fra Adobe) Det viser seg at organiserig av bilder via dette programmet fallt i særs god smak.. men: Når jeg sletter et bilde i en folder, kommer det opp som et blankt bilde i Elements og når jeg sletter et bilde i Elements, blir det fortsat liggende i folderen.. Går det an å sette linken mellom folder og program slik at endringer en gjør i Elements faktisk skjer i folderen også? (særlig dette med å slette bilder hadde vært kjekt..) ? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Driver å prøver ut Elements (lasta ned fra Adobe) Det viser seg at organiserig av bilder via dette programmet fallt i særs god smak.. men: Når jeg sletter et bilde i en folder, kommer det opp som et blankt bilde i Elements og når jeg sletter et bilde i Elements, blir det fortsat liggende i folderen.. Går det an å sette linken mellom folder og program slik at endringer en gjør i Elements faktisk skjer i folderen også? (særlig dette med å slette bilder hadde vært kjekt..) ? Når du sletter bilder, så gjør det fra Elements. Hvis du ser nøyere på den dialogen som dukker opp, så kan du huke av for at Elements skal slette filen i tillegg til å fjerne den fra katalogen. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå