Mewsique Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Etterlevningene av Nirvana-legenden Kurt Cobain har forsvunnet i løse luften fra enke Courtney Loves Hollywood-bolig. Les mer Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Artikkelen fungerer ikke, den linker tilbake til kulturo.no. Dette gjelder forøvrig de 3 siste artiklene på forsiden. Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Vanskelig å linke for tiden? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Så da er det ikke bare meg:P Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Ja, har vært flere artikler der det samme skjer i det siste. Er kanskje noe dynamikk som ikke fungerer som det skal? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Fungerende lenke: http://www.kulturo.no/nyheter/annet/kurt_c..._stjaalet/52479 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Fungerende lenke: http://www.kulturo.no/nyheter/annet/kurt_c..._stjaalet/52479 Takker. Det er irriterende når sakene ikke er mulig å få lest. :-/ Det gjør meg kvalm, og akkurat nå er jeg suicidal.Er det bare meg som synes hun er litt emo? Hun irriterer meg så grønnjævelig med slik oppmerksomhetsyke. Kan jo ikke lese en uttalelse fra kjerringa uten at hun syter om et eller annet og har det generelt sett jævlig.Dette er en sak som bør handle om mangelen på respekt for KC og hun pensler det inn på seg selv. IGJEN! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 "Akkurat nå er jeg suicidal"?? Holy.. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 "...prøve å svindle over 200 dollar fra arven hans.." Lenke til kommentar
Nüü Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Lukter Courtney Loves påfunn. Hun har alltid utnyttet Kurt levende og død, men hvis dette er henne så skal jeg drepe henne, men nå mener jeg det! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Hvis den dukker plutselig opp på eBay, da snakker vi årets. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 "Akkurat nå er jeg suicidal"?? Holy.. mente hun alltid var det jeg. Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Fungerende lenke: http://www.kulturo.no/nyheter/annet/kurt_c..._stjaalet/52479 Takker. Det er irriterende når sakene ikke er mulig å få lest. :-/ Det gjør meg kvalm, og akkurat nå er jeg suicidal.Er det bare meg som synes hun er litt emo? Hun irriterer meg så grønnjævelig med slik oppmerksomhetsyke. Kan jo ikke lese en uttalelse fra kjerringa uten at hun syter om et eller annet og har det generelt sett jævlig.Dette er en sak som bør handle om mangelen på respekt for KC og hun pensler det inn på seg selv. IGJEN! TJa. Nå er det jo fullt ut mulig å lese sakene via Kulturo.no da..... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 TJa. Nå er det jo fullt ut mulig å lese sakene via Kulturo.no da..... NÅ ja.. Men ikke på det tidspunktet jeg postet i begynnelsen. Da kom man bare til forsiden av kulturo igjen når man trykket på saken. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Dette er Courtney, uten tvil. Dette er nok noe hun har funnet på for å få litt rampelys på manken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg